تقویت جایگاه پست در خدمت رسانی به مردم و کسب و کارها در دیدار مدیرعامل شرکت ملی پست با پنج تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مورد تاکید قرار گرفت.

به گزارش فراسو به نقل از دفتر ارتباطات وامور بین الملل شرکت ملی پست، محمود لیائی روز گذشته هشتم آبان ۱۴۰۱ با فتح اله توسلی نماینده مردم همدان، موسی احمدی نماینده مردم بوشهر، اله وردی دهقانی نماینده مردم ورزقان، علی جدی نماینده مردم شیروان و رجب رحمانی نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.
محمود لیائی در این دیدار ضمن تاکید بر تعامل سازنده نمایندگان مجلس با شبکه پستی کشور، گفت: برخورداری از جایگاه مردمی پست موجب شده  تا این نهاد در تمامی شرایط و بحران‌ها در کنار مردم باشد.
وی اظهار داشت: شرکت ملی پست در سالهای اخیر با توسعه زیرساخت‌ها و همسویی با فناوری‌های روز، شرایط مناسبی را برای رونق کسب و کارها به ویژه کسب و کارهای فعال در فضای مجازی فراهم آورده است.
مدیرعامل شرکت ملی پست با تشریح خدمات شبکه پستی خواستار همراهی نمایندگان مجلس در تصویب طرح سخت وزیان آور بودن شغل نامه رسانی و همکاری در ارتقای وضعیت شرکت ملی پست شد.
نمایندگان مجلس نیز در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از حضور محمود لیائی در مجلس شورای اسلامی به جهت طرح مشکلات شبکه پستی کشور قول مساعد در راستای همکاری و پیگیری در تخصیص بودجه و کمک به حل مشکلات کارکنان شبکه پست دادند.