امروز شنبه، ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

سولاری به رئال بازمیگردد

سانتیاگو سولاری سرمربی سابق رئال مادرید با مسئولیتی جدید به جمع کهکشانی‌ها بازخواهد گشت.
به گزارش فراسو، سال ۲۰۱۸ احتمالا بدترین فصل یک دهه اخیر رئال مادرید بوده است. بعد از جدایی کریستیانو رونالدو و توافق با خولن لوپتگی، فصل برای این تیم بسیار بد آغاز شد و در ادامه و بعد از شکست سنگین در ال کلاسیکو بود که سانتیاگو سولاری هدایت این تیم را به عهده گرفت. اما تلاش این سرمربی جوان و آرژانتینی برای بهبود شرایط نیز اثربخش نبود و در نهایت شکست‌های متوالی در ال کلاسیکو و حذف از لیگ قهرمانان به دست آژاکس، باعث برکناری سانتیاگو سولاری و بازگشت زین الدین زیدان به این باشگاه شد.

اما بعد از حدود سه سال، قرار است سولاری در نقشی جدید به باشگاه پرافتخار اسپانیایی برگشته و مسئولیتی کلان و مدیریتی را به عهده گیرد.نشریه آرژانتینی اوله مدعی شد بازیکن و سرمربی سابق رئال مادرید برای بازگشت به خانه با فلورنتینو پرز به توافق رسیده و به زودی و به عنوان مدیر فنی رئال مادرید سیتی به این باشگاه بازمی گردد. سانتیاگو سولاری در این فصل مسئولیت تمام اتفاقات کمپ والدبباس را بر عهده خواهد داشت و در راه پیشرفت و توسعه تیم مردان، تیم زنان و آکادمی تلاش می‌کند.

اخبار حاکی از آن است که باشگاه رئال مادرید قصد دارد برای فصل بعد روی تیم سوم خود نیز سرمایه گذاری کند که سانتیاگو سولاری مسئولیت این کار را بر عهده خواهد داشت. هافبک سابق لوس بلانکوس بعد از جدایی از رئال مادرید راهی مکزیک شده و هدایت کلاب آمریکا را بر عهده گرفت و حالا بعد از سه سال، قرار است سانتیاگو سولاری به اروپا برگردد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/WTLera