امروز پنج شنبه، ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

جاده کندوان برای ایمن سازی مسدود شد

رئیس اداره راهداری و حمل‌و نقل جاده‌ای چالوس و کلاردشت گفت: جاده کندوان به منظور اجرای اصلاح شبکه روشنایی تونل کندوان از امروز دوشنبه هجدهم تا سه شنبه نوزدهم مهرماه از ساعت ۸ تا ۱۶ بسته شده است.

به گزارش فراسو، مهدی صفایی، افزود: این انسداد در راستای اجرای عملیات تعمیر سیستم نگهداری تهویه و روشنایی تونل کندوان انجام می شود.

وی با اعلام این که جاده کندوان در این مدت از مرزن آباد به سمت کرج بر روی تردد خودروها بسته خواهد شد ، گفت که طبق اعلام راهداری استان های البرز و تهران ، تردد خودروها از سمت کرج نیز از قطعه یک آزاد راه به سمت چالوس از ساعت ۸ تا ۱۶ مسدود می شود.

رئیس اداره راهداری و حمل‌و نقل جاده‌ای چالوس و کلاردشت از کسانی که قصد عزیمت به پایتخت و بر عکس را در این دوره زمانی دارند خواست تا از محورهای هراز و فیروزکوه تردد کنند.

جاده کرج – چالوس که بیشتر به نام کندوان شناخته می شود حدود ۱۶۰ کیلومتر طول دارد که نیمی از این مسیر ارتباطی تحت عنوان کندوان جزء حوزه استحفاظی شهرستان چالوس و بقیه نیز جز استان البرز است .

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه محور چالوس ، هراز ، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/2Bh7iL