امروز پنج شنبه، ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیام تسلیت سرپرست بانک کشاورزی به مناسبت اربعین حسینی

فریدون بهبهانی سرپرست بانک کشاورزی طی پیامی، فرارسیدن اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام را تسلیت گفت.

به گزارش فراسو، متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ

نهضت حسینی، حماسه‏‌ای بی‌بدیل و نقطه عطفی در تاریخ اسلام است که مرزهای حق و باطل را تبیین و ترسیم نموده و اگر چه این نهضت در زمان و مکانی محدود آغاز شد، اما به گونه‌ای فراگیر و اثر گذار نه تنها در جهان اسلام، بلکه در سراسر گیتی به نمادی برای آزادی‌خواهی و حقیقت طلبی مبدل شد.

 اکنون که در آستانه اربعین شهادت اسوه حقیقت طلبی و آزادی خواهی حضرت اباعبدالله الحسین «ع» و یاران با وفایش قرارداریم، محبان اهل بیت و عاشقان مکتب ایثار و شهادت با حضور و مشارکت در پیاده روی اربعین و هموار کردن رنج سفر بر خود، بر تداوم و ترویج نهضت عاشورایی اهتمام ورزیده‌اند، تا پرچم نهضتی که امام حسین(ع) آغازگر آن بود، همواره برافراشته بماند.

اینجانب به نوبه خود فرا رسیدن اربعین سید و سالار شهیدان حضـرت ابا عبدالله الحسین«ع» را به  عاشقان و شیفتگان خاندان عصمت و طهارت علیهم السـلام به ویژه کارکنـان و مشتریان بانک کشاورزی و ملت شریف ایران تسلیت عرض نموده و توفیق خدمتگزاری به مردم همسو با آموزه‌های دینی و فرهنگ عاشورایی را از درگاه خداوند متعال مسألت دارم.

فریدون بهبهانی

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/AA01Ox