بانک پاسارگاد در نهمین جشنواره برند محبوب مصرفکنندگان، ضمن کسب موفقیت در تمام بخشهای نظرسنجی، رتبه نخست بانک محبوب را در گروه “خدمات بانکداری حضوری” از آن خود کرد.
به گزارش فراسو، راحله شهرابی مدیر امور حوزه راهبری و روابط عمومی بانک پاسارگاد با اعلام خبر فوق، گفت: این بانک با اتکا بر فرهنگ غنی پاسارگادی و توجه مستمر بر شناسایی و رفع نیاز مشتریان نظام بانکی و با تکیه بر دانش جوانان کشورمان، همواره در راستای کمک به توسعه کشور در بخشهای مختلف اقتصادی، تولیدی، آموزشی و… اقدامات ارزندهای را انجام داده است.
وی افزود: بانک پاسارگاد با گذر از شعار “حق با مشتری است” و عینیت بخشیدن به باور “مشتری ذات بانک است” توانسته است در ارائه خدمات گسترده بانکی موفق عمل کند و رضایت و احترام به مشتریان را همواره سرلوحه کار خود قرار دهد.
شهرابی کسب رتبه نخست” خدمات بانکی حضوری” به انتخاب مردم عزیز کشورمان و مخاطبین محترم نظام بانکی، را نشانه اعتماد و رضایت قلبی مشتریان از خدمات بانک پاسارگاد ارزیابی کرد.
بر پایه این گزارش، جشنواره برند محبوب مصرفکنندگان که هرساله توسط انجمن حمایت از مصرفکنندگان به صورت نظرسنجی عمومی برگزار میگردد، در سال جاری نیز طبق روال هشت سال گذشته، انتخاب برند محبوب را به عهده مخاطبان و استفادهکنندگان کالاها و خدمات گذاشت و بدین ترتیب، مصرفکنندگان بر اساس تجربه دریافت خدمات و استفاده از محصولات نسبت به درج نظرات خود در مورد نامهای تجاری اقدام کردند.
گفتنی است؛در مراسم اختتامیه این جشنواره که در تاریخ ۱۱اَمرداد۱۴۰۱ در محل سالن همایشهای صداوسیما برگزار گردید، بانک پاسارگاد ضمن کسب رتبه اول در گروههای همراه بانک، بانکداری اینترنتی و اپلیکیشنهای پرداخت (پیپاد)، در بخش “خدمات بانکداری حضوری” نیز موفق به کسب جایگاه محبوبترین نام تجاری گردید.
لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/bbpnxg