امروز جمعه، ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاسخگویی موثر به مردم؛ اولویت مدیران بانک مسکن

عضو هیات عامل بانک مسکن در سفر به استان کرمانشاه، هدف از سفرهای استانی را برقراری مطلوب میز خدمت و پاسخگویی موثر به مردم در راستای عمل به دستورات مدیرعامل بانک عنوان کرد.

به گزارش فراسو به نقل از هیبنا، علی کشاورز معاون مدیرعامل بانک در امور شعب و بازاریابی در این سفر که به همراهی سعیدرضا کوهی رییس اداره کل اعتبارات انجام شد، اظهار داشت: بر اساس دستور دکتر شایان مدیرعامل بانک، وظیفه داشتیم همزمان با سفر هیات محترم دولت، به منظور پیگیری امور و برقراری مطلوب میز خدمت در استان حضور پیدا کنیم تا ضمن اطلاع از خواسته‌های مردم، برای حل مشکلات آنها اقدامات موثر را در دستور کار قرار دهیم.

معاون مدیر عامل در امور شعب و بازاریابی، افزود: تجربه بانک مسکن در نزدیک به یک قرن پرداخت انواع تسهیلات در حوزه مسکن، پشتوانه ارزشمندی است که در به ثمر رساندن پروژه‌های کلان همواره در خدمت اهداف دولت بوده و به کارگیری این تجربه در طرح نهضت ملی مسکن نیز موجب پیشبرد اهداف و خانه‌دار شدن اقشار میان‌درآمدی جامعه خواهد شد.

وی با بیان اینکه، پرداخت بیش از ۶۰ هزار فقره تسهیلات در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه، گفت: این مهم جز با تلاش جهادی کارکنان در استان تحقق پیدا نمی‌کرد و آنها نشان دادند در راستای تاکیدات مدیرعامل و اهداف بانک، برای انجام پروژه‌های کلان و ملی همیشه آماده و با انگیزه هستند.

توجه ویژه بانک به دستورات رییس جمهوری و هیات دولت در سفرهای استانی

سعیدرضا کوهی، رییس اداره کل اعتبارات بانک نیز در حاشیه مراسم برقراری میزخدمت بانک در این استان اظهار داشت: در سفرهای ریاست محترم جمهور، تخصیص اعتبار برای تسریع در ساخت پروژه‌های کلان و نیز حل مشکلات موردی مردم در رابطه با دریافت تسهیلات با نگاه ویژه دنبال می‌شود و حضور اعضای هیات دولت و مدیران ارشد در استان و برقراری میز خدمت، فرصتی بود تا موضوعات به صورت میدانی و از نزدیک مورد بررسی قرار گیرند.

وی افزود: استان کرمانشاه، به واسطه پرداخت حجم بالای تسهیلات حمایتی طی چندسال گذشته، نیازمند تصمیم‌های ویژه با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی بود که در این سفر این موضوعات، مورد بررسی قرار گرفت و مصوباتی برای حل مشکلات گرفته شد.

حسن ریحانی‌پور مدیر شعب بانک مسکن کرمانشاه نیز گفت: کارکنان ما در استان، در مقاطع مختلف از جمله زلزله نشان دادند که در خدمت اهداف بانک و پیشبرد سیاست‌های کلی دولت هستند و هدف آنها خدمت به مردم است.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/A4QfXC