امروز یکشنبه، ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

معرفی سرپرست مدیریت شعب بانک مسکن البرز

مراسم معرفی سرپرست مدیریت شعب بانک مسکن استان البرز با حضور رییس هیات مدیره این بانک، معاون اقتصادی استانداری البرز و دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان و جمعی از مدیران بانک مسکن برگزار شد.

به گزارش فراسو به نقل از هیبنا، در این مراسم، علی اصغر نادری به عنوان سرپرست مدیریت شعب استان معرفی شد.

عیسی کاظم‌نژاد رییس هیات مدیره بانک مسکن بیان کرد: استان البرز به دلیل نزدیک بودن به استان تهران در شرایط خاصی قرار گرفته است که بسیاری از فعالیت‌های آن را به ویژه در بخش منابع تحت تاثیر قرار می‌دهد.

وی سرازیرشدن جمعیت از شهرهای استان تهران به البرز را یکی از مسایل مهم خواند و افزود: این موضوع نیز باعث شد ما در بانک، رسالت سنگینی در این استان داشته باشیم.

رییس هیات مدیره با تاکید بر اینکه، این بانک به عنوان یک بانک تخصصی و توسعه‌ای باید ۹۰ درصد از منابع خود را به بخش مسکن و ساختمان و صنایع زیر مجموعه اختصاص دهد، افزود: بسیاری از افراد ساکن در استان البرز، در تهران مشغول به کار هستند و به دلایل مختلفی اعم از قیمت بالای مسکن در پایتخت، مردم به استان همجوار یعنی البرز مهاجرت کردند.

وی گفت: استان البرز حساسیت زیادی دارد و این موضوع باعث شده تا در انتخاب مدیر آن نیز حساسیت ویژه‌ای وجود داشته باشد؛ لذا برایند تصمیم‌گیری‌ها این بود که آقای نادری از مدیران توانمند، باتجربه و دلسوز در استان کار خود را آغاز کنند و با عنایت به تکالیف سنگینی که بر عهده بانک در خصوص تعیین تکلیف واحدهای مسکونی مسکن مهر و نهضت ملی مسکن است، انتظار داریم تا با همکاری تمامی کارکنان و دستگاه‌های استانی، اهداف این مهم تحقق یابد.

وی در بخش دیگری از اظهاراتش با اشاره به شاخص‌های بانک مسکن، گفت: این بانک مهمترین شاخص‌ها را در بین بانک‌ها دارد که گزارش آن به ریاست محترم جمهور تقدیم شده است.

رییس هیات مدیره بانک همچنین از سرپرست امور اقتصادی استانداری البرز که در این مراسم حضور داشت، درخواست کرد تا با مدیر شعب استان برای جذب منابع همکاری لازم به عمل آید تا تکالیف نهضت ملی مسکن با جدیّت و سرعت به سرانجام برسد.

عملکرد خوب بانک در پرداخت تسهیلات مسکن استان در ۲ سال گذشته

سیف‌اله اسدالهی سرپرست معاونت اقتصادی استانداری البرز با اشاره به اینکه در ۲ سال گذشته، بانک مسکن عملکرد خوبی را با پرداخت تسهیلات مسکن در استان داشت، ضمن تبریک به سرپرست مدیریت شعب البرز، از تمامی دستگاه‌های اجرایی خواست تا نهایت همکاری را با بانک مسکن برای به سرانجام رساندن طرح نهضت ملی مسکن داشته باشند.

وی در ادامه گفت: با به سرانجام رسیدن، طرح نهضت ملی مسکن، بانک می‌تواند نقش بسزایی در کاهش هزینه تمام شده مسکن خانوارها داشته باشد.

ظرفیت‌های بانک در استان را فعال می‌کنیم

نادری سرپرست البرز ضمن خوش‌آمدگویی به حاضران، از اعتماد مدیران ارشد بانک نسبت به خود تشکر کرد.

وی گفت: استان البرز از زمره استان‌هایی است که ظرفیت بسیار خوبی دارد و امیدواریم با کمک همه کارکنان، ظرفیت موجود را فعال کنیم.

سرپرست مدیریت شعب افزود: حتماً در انتصابات استان کارنامه‌محوری، ارزیابی عملکرد و شایسته‌گزینی مدنظر خواهد بود.

نادری به طرح نهضت ملی مسکن نیز اشاره کرد و گفت: بنا به تاکید و دستور رییس محترم هیات مدیره و جهت‌گیری بانک، در این زمینه اقدام خواهیم کرد و با افتخار برای به سرانجام رساندن این ماموریت، تمام ظرفیت‌ها را به کار می‌گیریم تا بتوانیم سهمی در خانه‌دار کردن مردم به خصوص اقشار کم درآمد جامعه داشته باشیم.

در این مراسم که علی کشاورز عضو هیات عامل و معاون مدیرعامل در امور شعب و بازاریابی، مهدی بلوچی سرپرست مدیری امور منطقه شرق کشور و مدیرشعب سابق البرز، مهدی احمدی سرپرست مدیریت امور شعب منطقه غرب کشور، منوچهر فتح‌آبادی رییس اداره کل امور کارکنان، سیداصغر حسینی معاون مدیر شعب استان و کلیه روسای شعب و دوایر مدیریت حضور داشتند؛ حکم انتصاب نادری به او اعطا شد.

بلوچی نیز در این مراسم، برای سرپرست مدیریت البرز آرزوی موفقیت کرد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/7zUG1b