بیمه پاسارگاد با صدور اطلاعیه ای از امکان ثبت و دریافت «پیشنهادات، انتقادات و شکایات» بیمه گزاران و مراجعه کنندگان به این شرکت و نمایندگی ها از طریق کد دستوری #۸۲۴۸۹*۶۶۵۵* با شرایط و مزیت های ویژه خبر داد.
به گزارش فراسو، در این اطلاعیه تأکید شده است از این پس بیمه گزاران و مراجعه کنندگان می توانند علاوه بر مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی بیمه پاسارگاد، نقطه نظرات خود را از طریق شماره گیری کد دستوری فوق ثبت نمایند.
لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/c3nJeF