امروز یکشنبه، ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

تأکید بر نظارت عملکرد بخش خصوصی در راستای کاهش سیر مرسولات

مدیرعامل شرکت ملی پست در نشست شورای اداری پست استان اردبیل، نظارت بر فعالیت پست توسط بخش خصوصی و کاهش مدت سیر مرسولات را مورد تاکید قرار داد.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست؛ محمود لیائی صبح امروز بیستم مرداد ۱۴۰۱ به منظور آگاهی از مشکلات و شرایط کاری رانندگان کامیون های شرکت پست، با یکی از کامیون‌های ناوگان پست سرزده به استان اردبیل سفر کرد.
مدیرعامل شرکت ملی پست با حضور در نشست شورای اداری این استان با بیان اینکه وضعیت پست این استان باید در شرایطی بهتر قرار بگیرد و نیاز به اصلاح وجود دارد، خواستار اتخاذ تدابیر در راستای افزایش کیفیت خدمات پستی و رضایت مشتریان شد‌.
لیائی همچنین خواستار همسویی و همراهی کارکنان در خصوص تحقق هوشمندسازی شد و افزود: «ارتقای معیشت کارکنان در اولویت اقدامات شرکت پست است».
معاون وزیر ارتباطات با بیان اینکه در حوزه بازاریابی و ارسال صنایع دستی باید تلاش کنیم صادرات را به نسبت واردات بیشتر کنیم گفت: «نباید شاهد این باشیم که در روستاها و شهرها میزان واردات بیشتر از صادرات باشد، زیرا در این استان ظرفیت خوبی در بخش صنایع دستی و بسیاری اقلام خوراکی وجود دارد که باید از این فرصت به بهترین نحو استفاده شود».
وی همچنین بر افزایش سرویسهای ارزش افزوده و همچنین تلاش در جهت خلق سرویسهای نوین با همکاری بخش خصوصی و شرکتهای دانش بنیان تاکید کرد.

گفتنی است لیائی در نشست شورای اداری با اعطای حکمی مهران ناظر را به عنوان سرپرست جدید پست استان اردبیل معرفی و از خدمات محمد جوادی مدیرکل پیشین پست استان قدردانی کرد.
بازدید از بخشهای مختلف پست استان اردبیل، دیدار با استاندار، حضور در مزار شهدای مدافع حرم و زیارت قبور، گفتگو با خبرگزاری ها؛ تقدیر از همکار بازنشسته اردبیل و دیدار و گفتگوی صمیمانه با کارکنان از دیگر برنامه های وی در این سفر استانی بود.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/fdO0Ql