امروز شنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

آمادگی بانک مسکن برای تعیین تکلیف پروژه‌های باقیمانده مسکن مهر سمنان

مدیرشعب بانک مسکن سمنان در نشست با خبرنگاران استان گفت: با پیگیری این مدیریت ۴۲ پروژه از ۶۹ پروژه باقیمانده مسکن مهر به مرحله فروش اقساطی رسیده است و بانک مسکن آمادگی کامل خود را برای همکاری در تعیین تکلیف سایر پروژه‌ها اعلام می‌دارد.

به گزارش فراسو به نقل از هیبنا؛ خاکساری دراین نشست که به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار برگزار شد بیان داشت: خبرنگاران تجسم امانت، مسوولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه اند و وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خود هستند و می توانند با ایفای نقش صحیح خود جامعه را به سوی پیشرفت سوق دهند.

وی گفت: بانک مسکن در استان سمنان از ابتدای سال جاری، ۲۰۵۰ فقره تسهیلات مسکن به مبلغ ۶۷۹۰ میلیارد ریال به مردم شریف استان سمنان پرداخت کرده است که از این مبلغ تعداد ۱۴۱۰ فقره تسهیلات به مبلغ ۴۳۱۹ میلیارد ریال در قالب طرح نهضت ملی مسکن و مبلغ ۱۱۲۷ میلیارد ریال در قالب تسهیلات نوسازی منطقه بافت فرسوده پرداخت شده است.

خاکساری ادامه داد: این مهم منجر به کسب رتبه اول بانک مسکن در بخش تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ در بین بانکهای استان سمنان نیز شده است.

مدیر شعب استان سمنان در خصوص تعیین تکلیف پروژه‌های مسکن مهر اظهار داشت: با پیگیری این مدیریت ۴۲ پروژه از ۶۹ پروژه باقیمانده طرح مسکن مهر به مرحله فروش اقساطی رسیده است.

وی افزود: بانک مسکن برای پیگیری و تعیین تکلیف ۲۲۶۸ واحد مسکونی در قالب ۲۷ پروژه باقیمانده نیز آمادگی کامل خود را از طریق برگزاری جلسات هفتگی با مسوولین ادرات ذیربط از جمله اداره کل راه و شهرسازی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و شرکتهای تعاونی مربوطه اعلام کرده است.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/Rw1Rih