امروز پنج شنبه، ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

رونمایی از مدل بیمه‌گری هوشمند بیمه دانا؛ نقطه عطف صنعت بیمه

مدیرعامل بیمه دانا در نشست هم‌اندیشی کارکنان و نمایندگان استان زنجان مردادماه سال‌جاری را نقطه عطفی در صنعت بیمه عنوان و تأکید کرد؛ به‌زودی از مدل بیمه‌گری هوشمند این شرکت با نام «داناپ» رونمایی خواهد شد.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، دکتر رضا جعفری در نشست هم‌اندیشی کارکنان شعب و نمایندگان استان زنجان با بیان اینکه طی روزهای آینده عملکرد سه ماهه بیمه دانا از مرز ۷۰۰۰ میلیارد تومان عبور خواهد کرد و در صدر صنعت بیمه قرار خواهد گرفت، افزود: در سه ماه ابتدای سال‌جاری تاکنون حق‌بیمه تولیدی شرکت بالغ بر ۳۵۰۰ میلیارد تومان بود که نشان‌دهنده یک رشد ۱۳۰ درصدی نسبت به سال گذشته‌ است.
وی در این نشست با بیان اینکه در نیمه مردادماه سال‌جاری شاهد یک اتفاق بزرگ در صنعت بیمه خواهیم بود، تصریح کرد: به‌زودی شرکت بیمه دانا از فاز اول مدل بیمه‌گری هوشمند رونمایی خواهد کرد، بدین‌گونه که صفر تا صد همه فعالیت‌های بیمه‌گری شرکت به صورت هوشمند و از طریق از اپلیکیشن «داناپ» انجام خواهد شد.
دکتر رضا جعفری در ادامه بر لزوم سیاست‌گذاری در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات تأکید کرد و گفت: اپلیکیشن «داناپ» به‌صورت انحصاری در اختیار شبکه فروش بیمه داناست و این شرکت در آینده نزدیک به عنوان الگوی صنعت بیمه معرفی خواهد شد. بر همین اساس ضرورت دارد تا پایان تابستان سال ۱۴۰۲ کل زنجیره ارزش شرکت هوشمند شود.

وی با بیان اینکه قرارداد وزارت آموزش و پرورش از بُعد اجتماعی برای شرکت بیمه دانا یک افتخار بزرگ هست، گفت: با توجه به فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که بر بیمه فرهنگیان تأکید داشتند، متولیان بیمه دانا بسیار خرسند هستند که بتوانند در تحقق فرامین مقام معظم رهبری از بُعد اجتماعی مؤثر واقع شوند.
وی در ادامه افزود: در تلاش هستیم که تعداد قرارداد با مراکز و مراجع درمانی را از هشت هزار به ۳۰ هزار قرارداد افزایش دهیم تا بتوانیم کمترین میزان مراجعه حضوری بیمه‌شدگان را داشته باشیم و تمامی خدمات به‌صورت آنلاین و همگام با دولت الکترونیکی به بیمه‌شدگان گرامی ارائه شود.
در پایان این نشست، علی نظری رئیس شعبه زنجان ضمن تشکر و قدردانی از حضور مدیرعامل و هیئت همراه در این استان، گزارشی از عملکرد این شعبه در سال‌جاری ارائه کرد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/u7fYPf