امروز یکشنبه، ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

آغاز جشنواره تابستانه برج میلاد تهران/ اجرای کنسرت رایگان برای شهروندان

مدیرعامل برج میلاد از آغاز جشنواره تابستانی برج میلاد با اجرای برنامه های فرهنگی، ورزشی و تفریحی در این مجموعه گردشگری و تفریحی خبر داد و گفت: این دوره از جشنواره تابستانی همزمان با آغاز دهه ولایت و اجرای کنسرت رایگان برای شهروندان برگزار می‌شود.

به گزارش فراسو به نقل از مجموعه برج میلاد تهران، عباس حیدری  با اعلام این مطلب افزود: جشنواره تابستانی برج میلاد با برگزاری جشنواره بازی ها، ورزش های همگانی و سنتی و  سرگرمی های خانوادگی کار خود را در برج میلاد آغاز کرده و در ادامه این برنامه ها از امشب ۲۰ تیرماه جشنواره بستنی را برای عموم شهروندان و بصورت رایگان برگزار می کنیم.

وی ادامه داد: همچنین همزمان با جشن بزرگ عید غدیر ، کنسرت نمایش “راه عشق” را با اجرای فرمان فتحعلیان از ۲۴ تا ۲۸ تیرماه خواهیم داشت.

مدیرعامل برج میلاد در توضیح بیشتر این کنسرت نمایش گفت: این کنسرت نمایش تلفیقی از نور، نوا، تصویر  و نمایش است که طراح و کارگردان آن حمید حسین خانی  و تهیه کننده آن علیرضا کوهفر است.

به گفته حیدری، این کنسرت با مشارکت برج میلاد، معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران و سازمان فرهنگی اوج برگزار می‌شود و  مردم برای تهیه بلیت رایگان این کنسرت می توانند به سایت www.miladticket.ir مراجعه کنند ضمن آنکه این کنسرت هر شب ساعت ۲۰:۳۰ اجرا خواهد شد.

مدیرعامل برج میلاد با بیان اینکه از دیگر برنامه های تابستانی برج میلاد جشنواره مد، لباس و موسیقی سنتی است، تصریح کرد: از دیگر کنسرت هایی که قرار است در ایام تابستان روی صحنه برود، کنسرت، دولتمند خالُف هنرمند، نوازنده و خواننده‌ تاجیکستانی در تهران است. این کنسرت نیز در تالار ایوان شمس معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران  ۲۰ و ۲۱ تیر برگزار خواهد شد و علاقه مندان می توانند بلیت این کنسرت را از سایت ملوتیک  به نشانی https://melotik.com/ تهیه کنند.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/WSR89z