امروز پنج شنبه، ۳ خرداد ۱۴۰۳

مدیرعامل شرکت ملی پست سالروز رحلت امام خمینی(ره) را تسلیت گفت

مدیرعامل شرکت ملی پست در پیامی فرا رسیدن سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره) و همچنین قیام ۱۵ خرداد را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری و کارکنان سخت کوش شرکت ملی پست تسلیت گفت.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، در متن پیام محمود لیائی آمده است:

«انتظار فرج از نیمه خرداد کشم»

نام انقلاب شکوهمند اسلامی ایران همواره با نام رهبر حکیم و قاطع، حضرت امام خمینی (ره) عجین شده است.

“امام خمینی (ره) رهبری بزرگ” برای ایران و حماسه ای فراموش نشدنی در قلب تاریخ بشریت است که با نعمت وجود والایش ثمراتی به مانند آزادی، استقلال، آرامش و امنیت را برای ایران و ایرانی به وجود آورد.

 همان مرد شجاعی که در برابر استبداد و استعمار سر فرود نیاورد و با اتکا به خداوند و در مسیر اسلام ناب محمدی، نهضت اسلامی را در مسیر هدایت برای پیروزی قرار داد.

در آستانه‌ی سالروز عروج ملکوتی بنیانگذار انقلاب باشکوه اسلامی و قیام خونین ۱۵ خرداد، بر ماست که بار دیگر با آرمان های رفیع امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر تجدید میثاق نماییم و  با اتحاد و همبستگی همیشگی خود از آرمان‌های والای جمهوری اسلامی پاسداری کنیم.

اینجانب ضمن ادای احترام به روح ملکوتی آن رهبر فقید و روشن ضمیر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر قیام پانزده خرداد، فرا رسیدن سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره) را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج) و نایب بر حقش مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)، کارکنان سخت کوش و تلاشگران ولایت مدار شرکت ملی پست تسلیت عرض نموده؛ امید که  به فضل پروردگار با بهره گیری از آموزه های ارزشمند آن امام همام  و پیروی از فرامین رهبر فرزانه انقلاب برای پیشرفت و اعتلای ایران سربلند اسلامی گامهایی محکم و موثرتر برداریم.

محمود لیائی

معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/t8yKqn