امروز یکشنبه، ۲۷ خرداد ۱۴۰۳

پیام تسلیت وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به آیت‌الله علم‌الهدی

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پیامی شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهانش را به آیت‌الله علم‌الهدی نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی و امام جمعه مشهد مقدس تسلیت گفت.
به گزارش فراسو به نقل از مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در پیام «سیدصولت مرتضوی» آمده است:
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
«منَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلا»
حضرت آیت الله علم الهدی
نماینده محترم ولی فقیه در استان خراسان رضوی و امام جمعه معزز مشهد مقدس
حادثه جانسوز سقوط بالگرد و شهادت رئیس‌جمهور خدمتگزار و خستگی‌ناپذیر حضرت «آیت‌الله رئیسی»، وزیر پرتلاش امور خارجه برادر عزیزم دکتر «امیر عبداللهیان»، امام جمعه مردمی تبریز عالم مجاهد «آیت الله آل هاشم»، استاندار جوان آذربایجان شرقی خادم‌الرضا(ع) دکتر «مالک رحمتی» و همراهان، مایه تأثر شدید مردم قدرشناس ایران اسلامی و آزادگان جهان شد.
مشیت الهی بر این قرار گرفت که سید محرومان و خدمتگزاران به اسلام و انقلاب اسلامی، حین خدمت جان گرانقدر خویش را در راه اهداف مقدس نظام اسلامی نثار کند. سید شهیدان خدمت، حضرت آیت الله رئیسی رییس محترم جمهوری اسلامی ایران پس از چندین دهه جهاد، خدمت و درخشش در سنگر عدالت و خادمی ولی نعمتمان علی بن موسی الرضا (ع) در حالی به مقام شهادت نائل آمد که مهربان‌ترین به مردم، وفادارترین به نظام و کوشاترین در تأمین نیازهای مردم و کار برای آنان بود.
بی شک شهادت مزد سال‌ها مجاهدت صادقانه ایشان در راه خدمت به محرومان و عشق به عزت و آبادانی ایران اسلامی بود، مجاهدتی که در سنگر ریاست جمهوری همزمان با ولادت امام رضا (ع) آغاز شد و در چنین روزی به ثمر رسید.
بر خود واجب می‌دانم که به آحاد مردم عزیز ایران اسلامی، این اطمینان را بدهم که خدمتگزاران خانواده بزرگ وزارت تعاون، کار و رفاه جتماعی با همت و تلاش مضاعف راه استوار رئیس‌جمهور شهید را در تکریم ولی‌نعمتان خود با قدرت ادامه خواهند داد.
اینجانب این مصیبت جانگداز را به محضر رهبر معظم انقلاب، عموم ملت ایران اسلامی و به‌ویژه حضرتعالی، مادر بزرگوار ایشان و همسر و فرزندان داغدار آن شهید خدمت، تسلیت عرض نموده، برای آن مجاهد فی سبیل الله علو درجات و برای حضرتعالی عمر طولانی و با عزت در سایه نظام اسلامی و رهبر عظیم الشان و ولی امر جهان اسلام مسئلت دارم.
سید صولت مرتضوی
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی
لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/DLpQuE