امروز یکشنبه، ۲۷ خرداد ۱۴۰۳

مدیرعامل بانک رفاه کارگران: سوم خرداد یادآور روزی بزرگ از تاریخ پر افتخار ایران اسلامی است

دکتر اسماعیل للـه‌گانی، مدیرعامل بانک رفاه کارگران در پیامی فرا رسیدن “سوم خرداد، سالروز فتح خرمشهر و روز مقاومت، ایثار و پیروزی” را تبریک گفت.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، متن پیام به این شرح است:

سوم خرداد ماه یادآور روزی بزرگ از تاریخ پر افتخار کشور عزیزمان ایران اسلامی است که فرزندان شجاع و فداکار این سرزمین با دفاع شجاعانه توانستند خرمشهر را از چنگال اسارت رژیم بعث عراق نجات دهند و آن را آزاد کنند.

حماسه فتح خرمشهر، شهر خون و قیام در حالی اتفاق افتاد که نیروی مردمی همراه با نیروهای نظامی و با کمترین امکانات توانستند بر نیروهای متجاوز تا بن دندان مسلح پیروز شوند و معادله نظامی و سیاسی را به نفع کشور تغییر دهد.

سوم خرداد امسال با شهادت رئیس جمهور محبوب ایران اسلامی، حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی تقارن پیدا کرد. همه این حوادث بیانگر این نکته مهم و حیاتی است که استقلال، امنیت و آزادی امروز کشور، مرهون رشادت‌ها و جانفشانی مردان بزرگی است که با ایثار جان خویش در راه خدمت به مردم و شکوفایی و بالندگی هرچه بیشتر این سرزمین، سر از پا نمی‌شناختند.

در این ایام که ایران اسلامی در ماتم از دست دادن رئیس جمهور مردمی و انقلابی و همراهان ایشان، داغدار و سوگوار است، یاد و خاطره شهدای حماسه فتح خرمشهر و همه شهدای دفاع مقدس و شهدای خدمت به این مرز و بوم را گرامی می‌داریم و بر روح ملکوتی آنان درود می‌فرستیم.

اسماعیل للـه‌گانی

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/Lr8En6