امروز یکشنبه، ۲۷ خرداد ۱۴۰۳

بازدید مشترک مدیرعامل بانک مسکن و رئیس بنیاد مسکن از روستاهای محروم استان مرکزی

مدیر عامل بانک مسکن در جریان سفر به استان مرکزی، همراه با رئیس بنیاد مسکن و نماینده مردم شازند و مهاجران، از روستاهای محروم منطقه بازدید کردند.

به گزارش فراسو به نقل از هیبنا، در این بازدید دکتر محمود شایان مدیر عامل بانک مسکن، اکبر نیکزاد رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، محمود احمدی بیغش نماینده مردم شازند و مهاجران در مجلس و برخی مدیران استانی حضور داشتند.

در جریان این بازدید میدانی، مشکلات و معضلات مردم به ویژه در حوزه های عمرانی و مسکن روستاهای محروم سنگر، مزرعه کیشان، نبیدر و مزرعه کیشان مورد بررسی قرار گرفت.

تسهیلات مسکن روستایی و بررسی روند بهسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی از جمله دیگر موضوعاتی بود که در این بازدید مورد ارزیابی قرار گرفت.

مردم این مناطق نیز از نزدیک مشکلات خود در زمینه زیرساخت های روستایی و مسائل عمرانی را با مسئولان مربوطه در میان گذاشتند.

بازدید سرزده مدیرعامل بانک مسکن از شعبه شریعتی اراک

دکتر محمود شایان مدیر عامل بانک مسکن در ادامه سفر به استان مرکزی، از برخی شعب این بانک در شهر اراک به صورت سرزده بازدید کرد.

بنابر این گزارش، در این بازدید میدانی مدیر عامل بانک مسکن از نزدیک به بررسی آخرین وضعیت پرداخت تسهیلات، وضعیت منابع، پرونده های موجود در شعب و آخرین وضعیت پرونده های مشارکت ساخت پرداخت.

مدیر عامل بانک مسکن همچنین به بررسی مشکلات و درخواست های پرسنل پرداخت و ضمن گفتگو با آنان، دستوراتی را نیز در این زمینه صادر کرد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/F7dc4B