امروز جمعه، ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

ثبت ۱۰ هزار شکایت در سامانه ۱۲۴/ تشکیل ۱۵۶ پرونده تخلف

 معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صمت خراسان جنوبی گفت: از ابتدای طرح مردمی سازی وتوزیع عادلانه یارانه‌ها بیش از ۱۰ هزار تماس مردمی با سامانه ۱۲۴ ثبت شده است.

به گزارش فراسو ، علی تهوری صبح چهارشنبه در گفت و گو با رسانه‌ها بیان کرد: از ابتدای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها ۱۰ هزار و ۲۸۷ تماس مردمی با سامانه ۱۲۴ ثبت شده است.

وی با بیان اینکه ۶۰ درصد از این تماس‌ها با راهنمایی کارشناسان مرتفع می‌شود، افزود: از ۱۰ هزار و ۲۸۷ تماس ۱۵۶ پرونده تخلف ثبت شده است.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی بیان کرد: گران فروشی، عدم‌درج کالای اساسی و احتکار از مهمترین تخلف‌ها محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه سامانه ۱۲۴ همه روزه به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی است، گفت: از شهروندان خواستاریم هرگونه شکایت، انتقاد و پیشنهاد را از طریق این سامانه اطلاع دهند.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/adwn16