امروز شنبه، ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

مسیر طی شده را پرقدرت تر از گذشته ادامه خواهیم داد

محمد شیخ حسینی سرپرست جدید بانک توسعه تعاون گفت :مسیر طی شده را پرقدرت تر از گذشته ادامه خواهیم داد.

به گزارش فراسو، تقدیر بر این قرار گرفت که در موقعیتی جدید به همراه سایر همکاران در جوان ترین بانک دولتی و توسعه ای ایران به مردم عزیز کشور خدمت کنیم. بانک توسعه تعاون در طول حیات ۱۳ ساله خود خدمات موثر و قابل توجهی داشته است و با تاسیس این بانک تدوین کنندگان قانون اساسی و بنیانگذاران جمهوری اسلامی نقش مهمی برای بخش تعاون تعریف کرده اند و رسالت والایی برای بانک توسعه تعاون رقم زدند. باور دارم در مسیر پیش رو با خلاقیت و تلاش سرمایه انسانی موجود در بانک توسعه تعاون می توان گره های زیادی را اقتصاد ایران باز کرد. در این مسوولیت جدید نیاز به همفکری و کمک همه همکاران در تمام سطوح بانک دارم تا مسیر طی شده در گذشته را پرقدرت تر و فعال تر باهمراهی و همفکری همکارانم ادامه دهیم.
بانک توسعه تعاون همچنین در حوزه هایی همچون اقتصاد دانش بنیان و اقتصاد تعاونی حرف های زیادی برای گفتن دارد و ما با هم می توانیم بانک توسعه تعاون را به جایگاه شایسته خود در نظام بانکی و اقتصاد ایران برسانیم . به دنبال این هستیم تا در دوره جدید فعالیت بانک توسعه تعاون،تعامل و همکاری با اتحادیه ها و تشکل های تعاونی و بازارهای هدف بیش از پیش توسعه یابد .
ضمن تقدیر و تشکر از ابراز لطف مدیران و کارکنان، شرکت‌های تابعه و‌ مسئولان بخش دولتی و غیردولتی شرکت ها، سازمان ها و واحدهای زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سایر وزارتخانه های ذی ربط، از همه عزیزان درخواست می شود از ارسال تاج گل و هرگونه تبریک اعم از نامه تا چاپ آگهی و ….خودداری کنند.

خادم شما
محمد شیخ حسینی

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/JJ7mZd