امروز شنبه، ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

آتش‌سوزی ساختمان مسکونی در خیابان کریمخان

حادثه آتش سوزی یک منزل مسکونی در کریمخان تهران چهار نجات یافته داشت.

به گزارش فراسو، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران روز سه شنبه در این باره، گفت: ساعت ۴:۳۴ بامداد این حادثه آتش سوزی در خیابان کریمخان، خیابان آبان به سامانه ۱۲۵ اعلام و در مدت زمان سه دقیقه ماموران دو ایستگاه آتش نشانی با امکانات کامل به محل حادثه اعزام شدند.

سید جلال ملکی افزود: در یک منزل دو طبقه قدیمی که در طبقه همکف آن نیز دو باب مغازه بود آتش سوزی از طبقه اول این منزل ۱۲۰ متری روی داده بود که شعله های سرکش آتش به بالکن نیز سرایت کرده بود.

وی با بیان اینکه افرادی در داخل ساختمان در میان شعله و حرارت سنگین گرفتار بودند، گفت: آتش نشانان عملیات آتش را از داخل و بیرون با استفاده از نردبان های دستی آغاز کرده و پس از دقایقی موفق شدند این آتش سوزی سنگین را مهار کنند.

ملکی ادامه داد: آتش نشانان در این حادثه یک خانم ۷۰ ساله به همراه یک آقای جوان را از محل حادثه بدون آسیب دیدگی نجات دهند و همچنین از منزل طبقه بالایی نیز یک آقا و خانم جوان بدون مصدومیت از محل خارج شدند.

وی خاطرنشان کرد: در قسمت اتاق خواب این منزل مملو از پارچه، تشک و لحاف بود که آتش سوزی از این قسمت شروع شده بود و آتش به تمامی بخش های این منزل سرایت کرده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران علت این آتش سوزی را در دست بررسی کارشناسان آتش نشانی اعلام کرد.

ظهر روز گذشته نیز آتش سوزی در ساختمان مسکونی خیابان کریمخان هفت مصدوم برجا گذاشت.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/ZZGrpU