امروز جمعه، ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

رضایت مندی ۸۰ درصدی مشتریان از بانک ایران زمین

بانک ایران زمین یکی از بانک های بزرگ و پر شعبه ترین بانک خصوصی کشور به حساب می آید که مورد استقبال جمع گسترده ای از هموطنان قرار گرفته است مهمترین نکته این بانک در ارائه خدمات نوین و متنوع با هدف تسهیل مدیریت مالی مشتریان است.گفتگو با مشتریان این بانک ارتباط مستقیم با آنها ضمن آنکه رضایت ۸۰ درصدی آنها از خدمات بانک ایران زمین نشان می‌دهد نظرات و پیشنهادات آنها می‌تواند در رشد روز افزون بانک کمک کند.
به گزارش فراسو به نقل از رصد بورس؛ سامان خدیجی یکی مشتریان ثابت بانک ایران زمین پیرامون آن می گوید: خدمات بسیار خوبی به مشتریان در این بانک ارائه می شود، با این حال، انتظار دارم بیشتر اوقات ۱۵ دقیقه را در انتطار صف بگذرانم. اما برخی از شعب در بیشتر ساعات روز بسیار شلوغ هستند. حتی قبل از باز کردن شعب معمولاً یک صف در بیرون در انتظار هستند.
این گزارش می افزاید: علیرغم آنکه شلوغی شعب نشان از استقبال مشتریان از خدمات بانک ایران زمین دارد برخی از مشتریان انتظار دارند که زمان انتظار آنها برای دریافت خدمات کوتاه تر است ۱۵ دقیقه نیز باشد که این مهم در بانک ایران زمین مورد بررسی قرار می گیرد.
نظر یکی دیگر از مشتریان بانک ایران زمین این چنین است: هر آنچه که یک بانک نیاز دارد در ایران زمین یافت می شود. آنها حرفه ای، مهربان هستند. همه از بانک ایران زمین استقبال می کنند چرا که باعث می‌شوند احساس کنید یک فرد مهم هستید. پس از راه‌اندازی یک حساب، مدیر شعبه با یک یادداشت تشکر موجب شد تا همان هفته از طریق نامه، تسهیلات دریافت کنم. وقتی با بانک‌های دولتی بزرگ بانکداری می‌کنید، آن نوع ارتباط به خصوص را دریافت نمی‌کنید. من از همه کارکنان قدردانی می کنم و مشتاقانه منتظر چندین سال بانکداری با ایران زمین دوست داشتنی هستم.

بنابراین گزارش،صالح نوری، از دیگر مشتریان با تجربه بانک ایران زمین پیرامون آن می گوید: بانک ایران زمین دارای یک تیم عالی و کارکنان متعهد است. من تحت تاثیر دید، سخت کوشی، عملکرد فوق العاده و هم تیمی های فوق العاده آنها هستم. شهرت بانک ایران زمین بی دلیل بدست نیامده است.

مشتری دیگر بانک ایران زمین می گوید: کارکنان فوق العاده ای از افراد مهربان و مفید دارند. شعب آنها بسیار تمیز، راحت، دوستانه و زیبا است. این ویژگی ها شامل شعبات دیگر آنها در سطح شهر نیز می شود. اگر هر تجارت دیگری به همان سطح از خدمات بانک ایران زمین به مشتریان ارائه می شد، جهان بسیار دوستانه تر بود.

همچنین رامین از مشتریان نوجوان بانک ایران زمین است که در مورد آن می گوید: از سن ۱۷ سالگی با بانک ایران زمین آشنا شدم. کارکنان فوق العاده و تکنولوژی سریع و به روز آنها من را مبهوت کرد این درحالی بود که اگر مشکلی داشتم فورا رفعش می کنند. من عاشق بانک ایران زمین هستم و قصد دارم تا آخر عمر با آنها بمانم. بچه ها موفق باشید!

مشتری دیگری می گوید: کارکنانبانک ایران زمین عنوان کرد: از هر نظر و در هر زمان عالی هستند. تنها تاسفی که دارم این است که سال‌ها قبل حساب‌هایم را به اینجا منتقل نکردم. با من مانند یک بزرگ رفتار می شود و شما فکر می کنید که حساب ساده من میلیون ها ارزش دارد. کارکنان بانک ایران زمین بدون شک دوستانه، مفید و حرفه ای هستند.

محسن از دیگر مشتریان بانک ایران زمین است که در مورد آن می گوید: در شش سالی که از این شعبه استفاده می کنم، همیشه چیزی جز خدمات عالی در فضایی راحت و دلپذیر نداشته ام!

مشتری دیگری می گوید: من چند سالی است که با بانک ایران زمین کار می کنم، و هر برخوردی که با آن‌ها داشتم، علیرغم وضعیت نسبتاً کوچک من در میان مشاغلی که احتمالاً به آنها خدمت می‌کنند، برخوردشان استثنایی بوده است.اگر به دنبال تجربه بانکداری با تفکر هزاره جدید، دارای ارتباط خوب و دائماً حرفه ای هستید، از شما دعوت می کنم به یکی از شعب بانک ایران زمین مراجعه کنید.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/sEIQ6u