امروز شنبه، ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

حسین پور: عادی انگاری کرونا ما را به روزهای سخت گذشته بر می‌گرداند

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: عادی انگاری در خصوص بیماری کرونا اصلا نتایج مطلوبی به دنبال نخواهد داشت و لازم است رعایت پروتکل های بهداشتی با جدیت دنبال شود.

به گزارش فراسو، کمال حسین پور، با تاکید بر ضرورت پرهیز از عادی انگاری بیماری کرونا، بیان کرد: شاهد هستیم که در نقشه کرونایی کشور هفته گذشته هیچ شهر قرمز یا نارنجی نداشتیم اما در عرض یک هفته اکثر شهرهای کشور در حال تغییر رنگ به نارنجی هستند.

وی در ادامه با بیان اینکه عادی انگاری شرایط کرونا، اصلا نتایج مطلوبی به دنبال نخواهد داشت و همچنان باید رعایت پروتکل های بهداشتی با جدیت دنبال شود، اظهار کرد: اینکه شاهد بودیم مدتی شهرهای کشور به رنگ آبی درآمد این بدان معنا نبود که کرونا از بین رفته بود بلکه با تلاش جامعه پزشکی کشور و واکسیناسیون خوب و محدودیت هایی که اعمال شد، وضعیت مطلوب حاصل شد.

پروتکل های بهداشتی باید با جدیت دنبال شود
نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: عادی انگاری در این حوزه سبب می شود تا ما دوباره به روزهای سخت گذشته باز گردیم. همان طوری که وزیر بهداشت تاکید کردند پیک ششم بیماری در کشور آغاز شده و اگر پروتکل ها رعایت نشود و عادی انگاری ادامه یابد شرایط به روزهای سخت باز می گردد.

حسین پور در پایان تاکید کرد: رعایت پروتکل ها باید همانند گذشته در تمام تعاملات روزانه مردم رعایت شود و در تمام دستگاه های اداری و اجرایی باید به پروتکل ها توجه شود و متناسب با شرایط تدابیر لازم برای پیشگیری از شیوع گسترده بیماری اتخاذ شود.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/0sN8mJ