عضو هیات مدیره در شورای اداری پست استان همدان گفت: «تحول دیجیتال و هوشمندسازی شبکه پستی هم در زمینه کسب و کار و هم در زیرساختها و تجهیزات فنی و اجرایی در حال انجام است.»
به گزارش فراسو به نقل از دفتر ارتباطات و اموربین الملل شرکت ملی پست؛محمدرضا پاکدل در این جلسه که با حضور محمد نعیمی مدیر کل و دیگر اعضای شورای اداری برگزار شد، افزود: «یکی از مهمترین برنامههایی که در مسیر هوشمندسازی در این استان دنبال میشود، راه اندازی سورتینگ هوشمند هاب غرب کشور است.»
وی با اشاره به سه نوع خدمت فیزیکی، الکترونیکی و مالی پست، اظهار داشت: «براساس این سه نوع خدمت، میتوان سرویسهای نوینی را همسو با نیاز روز بازار طراحی کرد.»
او تصریح کرد: «هوشمندسازی و خلق سرویسهای فناورانه و با ارزش افزوده، منافع زیادی برای شبکه پستی به همراه دارد. به همین دلیل، مصمم هستیم به کمک این سرویسها، مطالبات کارکنان را محقق سازیم.»
به گفته وی، هوشمندسازی چند سالی است در شرکت ملی پست در دستور کار قرار گرفته و با تغییراتی که در زیرساختها انجام شده، بخش عمدهای از فرایندهای چرخه پستی را میتوان با کمک سورتینگهای هوشمند (فرآیند چندمرحلهای برای مرتبکردن، یک دست کردن، تفکیک و دسته بندی اقلام یک محصول) انجام داد.
پاکدل در ادامه با اشاره به اهمیت پروژه جینف به عنوان یک پروژه ملی و دادههای غنی اطلاعاتی که نقش مهمی در تحقق دولت الکترونیک دارد، افزود: باید سرویسهای با ارزش افزوده را در این بستر تعریف کنیم تا به درآمدی پایدار برای شبکه برسیم.
محمد نعیمی مدیر کل پست همدان نیز در این جلسه به ارایه گزارشی در خصوص وضعیت پست همدان پرداخت و گفت: «خدماترسانی در این استان مبتنی بر تسهیل، تسریع و تکریم شهروندان تعریف شده و محله محوری در دستور کار قرار گرفته است.»
افتتاح ناحیه پستی شهید مدنی همدان با حضور جمعی از مسئولان محلی استان، بازدید از واحدهای اجرایی و ستادی و دیدار و گفتگو با کارکنان این واحدها، از دیگر بخشهای سفر پاکدل، عضو هیات مدیره به همدان بود.