امروز شنبه، ۱۴ مهر ۱۴۰۳

پیام تبریک مدیرعامل بیمه معلم به مناسبت “روز جهانی معلم”

مفید امینی مدیرعامل بیمه معلم به مناسبت روزجهانی معلم، ثبت روزی به نام فرهنگیان را در تقویم جهانی، نشانه روشنی از جایگاه رفیع معلمان در تمامی فرهنگ‌ها و ملیت‌ها برشمرد و بر تلاش همه ارکان بیمه معلم در جهت تامین رضایت و آسایش جامعه فرهنگیان کشور تأکید کرد.

به گزارش فراسو، متن کامل این پیام بدین شرح است:

امروز، معادل ۵ اکتبر، در تقویم جهانی به نام بلند معلمان به ثبت رسیده است؛ روزی که تمامی مردم در سراسر دنیا در پاسداشت مقام رفیع آن‌ها آن را گرامی می‌دارند.

ثبت روزی به نام فرهنگیان در تقویم جهانی، خود نشانه روشنی از جایگاهی است که معلمان در تمامی فرهنگ‌ها و ملیت‌ها دارند؛ چرا که بر تمام دولت‌ها و ملت‌ها آشکار و بدیهی است که یکی از مهم‌ترین عناصر جوامع، معلمان و عالمان هستند زیرا فرهنگ‌آفرینی می‌کنند و موجب هدایت جامعه به سمت صلاح و رستگاری هستند.

در کشور ما نیز که از دیرباز، همواره جایگاه معلمان بر قله‌های فرهنگ و ادب و اندیشه قرار داشته، امروز فرصتی برای تاکید بر مقام والای معلمانی است که با دلسوزی و مهرورزی و با قلبی سرشار از عشق و مودت و با روش‌های نوآورانه و خلاقانه در ترویج علم، دانش و بینش دانش‌آموزان اهتمام می‌ورزند؛ از همین روست که نام و جایگاه والای معلم در فرهنگ ما همواره با قداست و احترام بر زبان‌ها جاری می‌شود.

شرکت بیمه معلم که خود را بخشی از جامعه فرهنگیان می‌داند، افتخار سال‌ها همراهی با این قشر شریف و زحمتکش را داشته و طی این سال‌ها شاهد رشادت‌ها و مجاهدت‌های آن‌ها در عرصه دانش و انسان‌سازی بوده است. آنچه در این روز و تمامی روزها مد نظر من و همکارانم است، تامین رضایت و آسایش این عزیزان است تا در سایه لطف پروردگار بتوانند در مکتب درس و اخلاق مانند همیشه منشاء خیر و اثر باشند.

مفید امینی

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/xwdWAj