محمد باقر بومیان دبیر ستاد اربعین شرکت ملی پست از استقرار ایستگاه های پست یافته در محل کنسولگری های شهرهای نجف و کربلا خبر داد.
به گزارش فراسو به نقل از دفتر ارتباطات و اموربین الملل شرکت ملی پست؛ محمد باقر بومیان در گفتگو با ایسنا با اشاره به اینکه شرکت ملی پست برای دومین سال متوالی در ایام برگزاری پیاده روی اربعین حسینی با ارائه سرویس پست یافته به زائران خدمت رسانی می کند، گفت: «با توجه به تجربه سال گذشته برای ارتقای سطح کمی و کیفی ارائه خدمت پست یافته در این رویداد عظیم مذهبی، کارگروهی از دی ماه ۱۴۰۱ توسط دبیرخانه ستاد اربعین شرکت تشکیل شد تا برنامه ریزی های لازم و دستورالعمل ها تدوین گردد.»
بومیان با اشاره به بر برگزاری منظم جلسات ستاد اربعین شرکت پست عنوان کرد: «برای آمادگی هرچه بیشتر همکاران اعزامی به کشور عراق و ارائه خدمات در ایستگاه های پست یافته، دوره های آموزشی در زمینه بهداشت فردی در سفر اربعین، تهیه محتوای رسانه ای، آموزش زبان عربی و اطلاعات عمومی طی ۱۰ جلسه برگزار شد.»
وی با بیان اینکه کنسولگری ایران در نجف و کربلا از خدمت پست یافته استقبال کرده است، افزود: «استقرار پایگاه های پست یافته در محل کنسولگری های ایران در نجف و کربلا از اتفاقات خوبی است که اربعین امسال در عراق رخ داد که این امر بخاطر مراجعه زائران ایرانی به کنسولگری ها برای پیگیری اشیای مفقودی شان بود.»
بومیان در پایان ابراز امیدواری کرد: «با توجه به استقبال زائران، نهادهای دولتی ایرانی و عراقی از خدمت پست یافته در مسیر پیاده روی اربعین و افزایش تعداد زائرین در روزهای آینده، بتوانیم با ارائه خدمات مطلوب به زائرین حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، اهمیت و حساسیت این مهم را به عنوان یک خدمت محوری در این رویداد عظیم نشان دهیم.»
گفتنی است خادمان شرکت ملی پست به صورت ۲۴ ساعته در ایستگاه های پست یافته در مسیر نجف تا کربلا مستقر و آماده ارائه خدمت به زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) هستند.