امروز پنج شنبه، ۳ آبان ۱۴۰۳

یکصد و نوزدهمین تور تعالی سازمانی در شرکت سایپا برگزار شد

یکصد و نوزدهمین تور تعالی سازمانی با موضوع “ارتقای عملکرد بر مبنای استراتژی” با حضور بیش از ۹۰ نفر از مدیران و کارشناسان ارشد شرکت‌های مختلف، توسط حوزه استراتژی معاونت مهندسی سازمان و سیستم‌های گروه در شرکت سایپا برگزار شد.

به گزارش فراسو به نقل از سایپانیوز، در یکصد و نوزدهمین تور تعالی سازمانی، شرکت سایپا میزبان بیش از ۹۰ نفر از مدیران و کارشناسان شرکت‌های مختلف بود و این فرصت ایجاد شد که مدیران و متخصصان گروه خودروسازی سایپا، تجربیات و دستاوردهای خود را با توجه به موضوع “ارتقای عملکرد بر مبنای استراتژی” بیان کنند.

در این تور شرایطی فراهم شد تا مدیران و کارشناسان شرکت‌های مختلف از خطوط تولید بدنه و مونتاژ شاهین بازدید و از نزدیک با آخرین دستاوردها و فن آوری‌های خطوط تولید شرکت سایپا آشنا شوند.

دراین مراسم در خصوص “اکو سیستم گروه سایپا ” آخرین تجارب و دستاوردهای گروه خودروسازی سایپا تشریح و همچنین آخرین برنامه‌های گروه سایپا با موضوع “تدوین استراتژی و مدیریت کسب و کار گروه سایپا” توضیح داده شد.

همچنین در این تور تعالی به موضوعات “مسیر تعالی سایپا” ؛ ” تدوین استراتژی و مدیریت کسب و کار گروه سایپا”؛ “جاری سازی استراتژی در شرکت سایپا” ؛ “مدیریت طرح‌ها و پروژه‌های گروه سایپا” و “هوشمندسازی استراتژی‌ها در گروه سایپا” پرداخته شد.

 در پایان مراسم، جلسه پرسش و پاسخ با هدف رفع ابهامات و توضیحات تکمیلی جهت تبیین موضوعات مطرح شده و جدید مانند مباحث معماری سازمانی و فرآیند‌ها و هوشمندی استراتژیک برگزار شد.

تور تعالی سازمانی امکان بازدید از سازمان‌های برتر ایرانی و شناخت عمیق‌تر از رویکردهای موفق را با هدف اشتراک تجربیات و ارتقای دانش در کشور میسر می‌سازد، به نحوی که در تور تعالی سایپا تجربه بیش از ۲۰ ساله گروه سایپا به علاقمندان حاضر در جلسه انتقال داده شد، به عبارتی تور تعالی، تور انتقال تجربه است.

گفتنی است، نمایندگان شرکت‌ها از سراسر کشور توسط سازمان مدیریت صنعتی معرفی و به شرکت سایپا معرفی شده بودند. این مراسم دو آبان ماه از ساعت ۹ صبح الی ۱۶ عصر در شرکت سایپا برگزار شد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/w58V9l