امروز یکشنبه، ۸ مهر ۱۴۰۳

پرداخت چک خسارت نقص عضو بیمه شده آموزش و پرورش اراک از سوی بیمه دانا

شعبه اراک شرکت بیمه دانا ضمن انجام تعهدات بیمه‌ای خود و پرداخت غرامت نقص عضو بیمه‌شده‌ی وزارت آموزش و پرورش استان مرکزی،  به رسالت خود در حوزه مسوولیت اجتماعی نیز عمل کرد.

به گزارش فراسو به نقل از روابط‌عمومی بیمه دانا، در پی وقوع حادثه در محل کار سید یونس بطحایی، کارمند آموزش و پرورش ناحیه یک شهر اراک که منجر به از دست رفتن بینایی چشم راست وی شد، محمدگل محمدی رئیس شعبه اراک بیمه دانا با هدف عیادت و پرداخت چک غرامت نقص عضو این بیمه‌گذار، در منزل وی حضور یافت.
در این دیدار که با حضور علیرضا رنجبر مدیر بیمه‌های عمر و حوادث گروهی، محمدصادق پیغان رئیس اداره مبارزه با پولشوئی، محمد گل‌محمدی رئیس شعبه اراک و علیرضا هاشمی مسوول دایره خسارت بیمه‌های اشخاص شعبه از یک سو و علیرضا شعبانی معاون توسعه و پشتیبانی آموزش و پرورش ناحیه یک اراک، حبیب‌اله یاسبلاغی شراهی معاون امور رفاهی اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی از سوی دیگر انجام شد، چک خسارت نقص عضو بیمه‌گذار به میزان ۵۰ درصد از سرمایه نقص عضو و ازکار افتادگی، شامل ۲٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ریال از محل قرارداد بیمه حوادث دانش‌آموزی و ۱۷۵٫۰۰۰٫۰۰۰ریال از محل قرارداد بیمه حوادث کارکنان دولت، به وی پرداخت شد.
گفتنی است: بیمه‌گذار بیمه دانا به دلیل وقوع یک حادثه کاری در روز ۳۱ مرداد‌ماه امسال، دچار مصدومیت شد و چشم راست خود را از دست داد.
در این دیدار همچنین مسوولان آموزش و پرورش استان مرکزی، ضمن تاکید بر تقویت مناسبات دوجانبه، از پرداخت چک خسارت بیمه شده خود نیز تقدیر و تشکر کردند.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/tc6hkM