مدیر شبکه فروش بیمه آسماری با اشاره به اهمیت شبکه فروش و تأکید بر گستردگی و کارآمدی غیر قابل انکار آن آن در صنعت بیمه، گفت: در بازار رقابتی بیمه، شرکتهایی موفق خواهند بود که بتوانند خدمات خود را با سهولت در دسترس عموم مردم قرار دهند.
به گزارش فراسو، الهام جلوی اظهار کرد: شرکت بیمه آسماری با بهرهمندی از شبکه فروش خود متشکل از شعب، نمایندگان، عاملین فروش و کارگزاران رسمی مورد تایید بیمه مرکزی تلاش نموده نسبت به معرفی خدمات خود به بازار بالقوه اقدام نموده و همچنین کیفیت خدمات پس از فروش و ارتباط با مشتریان خود را افزایش دهد.
وی در ادامه افزود: در همین راستا و در جهت تسریع نحوه خدمات رسانی شبکه فروش به مشتریان محترم، بیمه آسماری در سال ۱۴۰۲ دو اقدام جدید به شرح ذیل انجام داده است:
اول اینکه اختیارات شعب این شرکت مورد بازنگری قرار گرفت و سطح اختیارات ایشان در صدور بیمه نامه و پرداخت خسارات افزایش یافت که این موضوع موجب وابستگی کمتر شعب به واحد ستادی و تسریع بیشتر امور خواهد شد.
و دوم ، پس از برگزاری دوره آموزشی، تفویض اختیار صدور برای برخی از رشتههای بیمهای به نمایندگان انجام شد که این مورد نیز تاثیر بسزایی در کمک به شبکه فروش برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان را به همراه خواهد داشت.