امروز جمعه، ۳۰ شهریور ۱۴۰۳

رونمایی از اولین خودروی خدمات امدادی سایپا به خودروهای برقی در نمایشگاه مشهد

 شرکت امدادخودرو سایپا با هدف حمایت از مالکان خودروهای الکتریکی و با توجه به ورود خودروهای برقی به کلان شهر تهران و شهرهای بزرگ کشور در آینده نزدیک، ارائه خدمات امدادی به این نوع خودروها را در دستور کار خود قرار داد.

به گزارش فراسو به نقل از سایپانیوز، این شرکت با رونمایی از اولین خودرو خدمات امدادی به خودروهای برقی در حاشیه نمایشگاه تخصصی مشهد، خود را برای ارائه خدمات امدادی به این نوع از خودروها آماده می کند.

تعمیرات تخصصی در مواقع اضطراری، شارژ الکتریکی در صورت نیاز، حمل خودرو به نزدیکترین محل تخصصی مرتبط با نمایندگی خودروهای برقی، پشتیبانی تلفنی و مشاوره فنی و ارائه آموزش‌ لازم به مشتریان برای بهره‌وری بیشتر از خودروهای الکتریکی از جمله خدماتی است که شرکت امدادخودرو سایپا در ردیف برنامه های توسعه ای خود در حوزه خدمات امدادی به خودروهای الکتریکی قرار داده است.

این خدمات که در فاز اول پس از آماده شدن مقدمات لازم در شهر تهران ارائه خواهد شد؛ به تدریج با ورود خودروهای الکتریکی به شهرهای دیگر نیز به مرحله اجرا در خواهد آمد.

شرکت امدادخودرو سایپا در حال حاضر با داشتن ناوگان خدمات امدادی، ناوگان خدمات در محل و همچنین پایگاه های شبانه روزی در سراسر کشور آماده خدمت رسانی به دارندگان خودروهای سواری گروه خودروسازی سایپا و همچنین سایر دارندگان خودروهای سواری است و امدادخواهان در صورت نیاز به خدمات امدادی می توانند از طریق تماس با شماره ۰۹۶۵۵۰ یا سایت این شرکت به نشانی www.emdadsaipa.ir نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/rWON8N