امروز چهارشنبه، ۱۱ مهر ۱۴۰۳

 جلسه توجیهی، همفکری و بررسی عملکرد “جهاد تبیین” با مدیریت شعب پست بانک استان ها و مناطق تهران 

جلسه توجیهی، همفکری و بررسی عملکرد «جهاد تبیین» با مدیریت شعب پست بانک استان ها و مناطق تهران به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور داود قزلباش مدیر اموراستان ها و بازاریابی ، فاتح ملائی رئیس اداره کل بانکداری خرد و امور باجه ها ، سید رحمان حسین پور و فیروز رحیمی رئیس و معاون اداره کل روابط عمومی روز سه شنبه ۱۰ مهرماه جاری برگزار شد.

به گزارش فراسو به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران،  در این جلسه ابتدا اهمیت موضوع جهاد تبیین و اهداف و تاثیرات آن برای بیان دستاوردها ، موفقیت ها و اقدامات پست بانک ایران و روش ها و ابزارهای موثر در این زمینه برای حاضران تشریح و عملکرد هر یک از مدیریت شعب استان ها و مناطق تهران مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

در ادامه جلسه رویکرد رسانه ای ، تبلیغاتی و اطلاع رسانی ، بهره گیری از جلسات حضوری ، بازار یابی ، بهره گیری از رویداد های محله محور و سایر روش های ابتکاری اثر بخش برای اجرای برنامه جهاد تبیین تاکید و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این نشست تعدادی از مدیران و کارشناسان روابط عمومی و بازاریابی استان ها و مناطق تهران نقطه نظرات ، دیدگاهها و پیشنهادات خود را برای اجرای بهینه برنامه «جهاد تبیین» و شاخص های ارزیابی عملکرد ارائه کردند و به سئوالات مطروحه پاسخ داده شد.

برگزاری جلسه توجیهی، همفکری و بررسی عملکرد «جهاد تبیین» با مدیریت شعب پست بانک استان ها و مناطق تهران

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/r4Rk84