امروز یکشنبه، ۸ مهر ۱۴۰۳

خدمات رسانی مواکب‌ صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر در ۶ استان کشور

فعالیت های ستاد اربعین صندوق با شعار “کربلا طریق الاقصی” در ۶ استان کشور آغاز شد.

به گزارش فراسو به نقل از اداره کل روابط عمومی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر، در آستانه اربعین حسینی، با همت ستاد اربعین صندوق، موکب‌های خدمات‌رسانی در ۶ استان کشور برپا خواهد شد. این موکب‌ها به منظور ارائه خدمات مختلف به زائران اربعین حسینی و تسهیل سفر آنان راه‌اندازی خواهند شد.

دبیر ستاد اربعین صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر، بااعلام این خبر و با اشاره به فعالیت ستاد اربعین این صندوق به ریاست مدیرعامل صندوق از اوایل مرداد ماه سال جاری گفت: پیاده‌روی ایام اربعین، یک پدیده عظیم جهانی و فرامرزی است که مسئولان و کارکنان صندوق نیز همچون همه مسلمانان و شیعیان و دیگر نهادها و دستگاه‌های مسئول در جمهوری اسلامی ایران در قبال این حرکت بزرگ احساس مسئولیت می‌کنند و به‌عنوان یک نهاد خدمت‌رسان باید به بهترین نحو در امر خدمت‌رسانی به زائران اباعبدالله‌الحسین اهتمام داشته باشیم.
گفتنی است موکب‌ها در نقاط کلیدی و پر تردد زائران در استانهای سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، همدان، کرمانشاه، ایلام و خوزستان قرار دارند و خدمات ارائه شده شامل توزیع غذا و نوشیدنی، ارائه خدمات بهداشتی، مشاوره و راهنمایی به زائران، توزیع اقلام ضروری، پخت و توزیع نان در موکب استان ایلام و نیز خدمات موتوری و تعمیراتی در موکب استان کرمانشاه خواهد بود.
صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر با راه‌اندازی این موکب‌ها در تلاش است ضمن تسهیل سفر زائران، احساس همدلی و همیاری را در جامعه تقویت کند. این اقدام همچنین نشان‌دهنده تعهد این صندوق به خدمت‌رسانی به قشرهای مختلف جامعه است.
صندوق از تمامی علاقه‌مندان و داوطلبان دعوت می‌کند تا با حضور در موکب‌ها و همکاری با کارکنان صندوق، در این اقدام خداپسندانه مشارکت داشته باشند.
امید است که این خدمت کوچک موجب رضایت خداوند متعال قرار گیرد و گامی مؤثر در راستای ارتقاء فرهنگ ایثار و محبت در جامعه باشد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/qLIvdj