معاون فنی شرکت ملی پست، گفت: «صندوقهای هوشمند با هدف توسعه دسترسی شهروندان به خدمات پستی در کیش به بهربرداری رسید.»
به گزارش فراسو به نقل از دفترارتباطاتواموربینالمللشرکتملیپست به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز کیش، محمد احمدی افزود: «صندوقهای هوشمند بدون دخالت عامل انسانی به ساکنان کیش خدمات پستی را ارائه میدهند.»
او افزود: «شرکت ملی پست هدف گذاری خود را براساس تکنولوژیهای نوین در حوزه توسعه پست سبز در کیش آغاز کرده است.»
احمدی تصریح کرد: «صندوقهای هوشمند در مجتمعهای تجاری با هدف استفاده ساکنان خارج از ساعات اداری برای ارسال و دریافت مرسولات پستی جانمایی خواهند شد.»
معاون فنی شرکت ملی پست، گفت: «اولین مرحله از بکارگیری صندوقهای هوشمند پست در مجموعه میکا کیش انجام شد و در مجموعه ونوس و مجتمع تجاری نیز این صندوقها رونمایی خواهند شد.»
محمد احمدی با اشاره به استفاده از تولیدات شرکتهای دانش بنیان داخلی برای توسعه خدمات پست در کشور، گفت: «برای نقل و انتقال کالا از مناطق آزاد تجاری به شهرهای کشور مشمول قوانین گمرک میشوند و براساس مذاکرات با گمرک کیش امیدواریم بتونیم در حوزه ارسال مرسولات پستی تسهیلگری کنیم.»
معاون فنی شرکت ملی پست، گفت: «سرانه مرسولاتپستی به عنوان یکی از شاخصهای کلیدی توسعه یافتگی پست در کشورها است و این عدد در کشور حدود ۶ یا ۷ مرسوله به ازای هر شهروند ایرانی است و در کیش به ۱۱ مرسوله پستی رسیده است.»
احمدی خاطرنشان کرد: «توسعه اقتصاد دیجیتال به توسعه اقتصاد کیش کمک میکند و امیدواریم با همراهی هیئت امنای مجتمعهای تجاری بتوانیم خدمات پستی را در کیش گسترش بدهیم.»