مدیرعامل بیمه تعاون، از افزایش ۴۶۰ هزار نفری مشتریان این شرکت در زمان مدیریت خود خبر داد.
به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، یونس مظلومی، مدیرعامل این شرکت طی سخنانی در دومین همایش مدیریت صنعتی،گفت: «خوشبختانه موفق شدیم از زمان حضور به عنوان مدیرعامل شرکت بیمه تعاون، تعداد بیمه گذاران این شرکت را از ۴۰ هزار نفر به بالغ بر نیم میلیون نفر برسانیم».
مظلومی در ادامه سخنان خود به نحوه فعالیت شرکت های بیمه ای پرداخت و مطرح کرد: «ما در شرکت بیمه، آرامش خیال می فروشیم».
او با اشاره به دیدگاه مردم نسبت به شرکت های بیمه ای اظهار داشت: «در همه جای دنیا، بیمه ها را به عنوان خوش استقبال و بدبدرقه می شناسند و هیچ جایی نیست که مردم خرید یا تمدید بیمه نامه شان را با اکراه انجام ندهند؛ از این روست که فروش بیمه را جزو مشاغل سخت مطرح می کنند».
مظلومی اضافه کرد: «اساساً در خارج از کشور، شرکت های بیمه نسبت به تأسیس بانک اقدام می کنند، ولی در ایران، بانک ها، شرکت بیمه تأسیس کرده و ما حتی طبق قانون اجازه نداریم سهام بانک ها را خریداری کرده و محدودیت هایی برای سرمایه گذاری شرکت های بیمه وجود دارد».
وی در ادامه به فعالیت های شرکت بیمه تعاون پرداخت و گفت: «ما در بیمه تعاون، خودمان نسبت به ارزیابی خسارت ها اقدام نکرده و برای انجام این کار از شرکت های مورد تأیید بیمه مرکزی استفاده می کنیم تا آنها به صورت مستقل نسبت به ارزیابی اقدام کرده و این شرکت ها به هیچ وجه ذی نفع ما نیستند».
مدیرعامل بیمه تعاون تشریح کرد: «شرکت ها برای ارزیابی خسارت، منع قانونی ندارند ولی الزام قانونی هم برای این کار وجود ندارد و ما نیز برای جلب اعتماد هرچه بیشتر مشتریان، نسبت به برون سپاری این کار اقدام کردیم».
مظلومی ادامه داد: «ما همچنین در شرکت، ذی نفعان متعددی داریم که به ترتیب شامل کارکنان، شبکه فروش، مشتریان، سهامداران و نیز ذی نفعان خارجی شامل سازمان بورس، بیمه مرکزی و وزارت اقتصاد می شود؛ از این رو اداره شرکت بیمه کار سختی محسوب می شود، چراکه باید تمام این ذی نفعان تأمین شوند».