دومین جلسه کمیته عالی حفاظت از حقوق مصرف کننده برای رسیدگی و تعیین تکلیف شکایات ثبت شده مشترکان همراه اول در سامانه ۱۹۵ در سال جاری برگزار شد.
به گزارش فراسو به نقل از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در دومین جلسه کمیته عالی حفاظت از حقوق مصرفکننده برای رسیدگی و تعیین تکلیف شکایات ثبت شده مشترکان همراه اول، ۱۷ شکایت ثبت شده توسط مشترکان استانهای بوشهر، زنجان، لرستان، قم، فارس، خوزستان، قزوین، گیلان و خراسان رضوی که تاکنون در فرآیند تعیین شده به نتیجه نرسیده بود، بررسی و در مورد آنها تصمیمگیری شد.
عدم آنتندهی شبکه موبایل، دریافت پیامکهای تبلیغاتی، قطعی سیمکارت بدون اطلاعرسانی، تخلیه و سلب امتیاز سیمکارت موضوعات شکایات مطرح شده در جلسه امروز بود.
در این جلسه مدیرکل دفتر حفاظت از حقوق مصرفکننده رگولاتوری، نمایندگان روابط عمومی وزارت ارتباطاتوفناوری اطلاعات، مرکز بازرسی و دفتر رسیدگی و پاسخگویی به شکایات وزارت ارتباطات و نمایندگان شرکت همراه اول حضور داشتند.
بر اساس این گزارش، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به منظور رسیدگی به شکایات مشترکان در کشور، جلساتی را به صورت دورهای و منظم برگزار کرده و شکایات ثبت شده مشترکان در سامانه ۱۹۵ که پس از سپری شدن فرآیند معمول از سوی اپراتورها، بدون جواب باقیمانده میماند را بررسی و برای آنها تعیین تکلیف میکند.
در این جلسه مشکل مربوط به ۷ شکایت رفع و این شکایات مختومه شدند. همچنین برای ۱۰ شکایت باقیمانده نیز بر اساس توضیحات اپراتور به تناسب مشکل، مهلت تعیین شد.
جلسه امروز بیست و چهارمین جلسه از مجموعه جلسات منظم و پیدرپی کمیته حفاظت از حقوق مصرفکننده سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در سال جاری بود که برگزار شد.