امروز جمعه، ۲ آذر ۱۴۰۳

مدیرعامل شرکت ملی پست: خدمات غیرحضوری پست گسترش می‌یابد

معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ملی پست گفت: «با توسعه مرکز جدید تماس امور مشتریان و کانال‌های جدید ارتباطی، شاهد تحول مهمی در ارایه خدمات غیرحضوری پست به مردم خواهیم بود.»

به گزارش فراسو به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمد احمدی با اشاره به اهمیت بهبود کیفیت خدمات و تامین هر چه بیشتر رضایت مشتریان، گفت: «برنامه‌ای جامع و هدفمند را در دستور کار قرار داده‌ایم تا خدمات مرکز تماس را به سطح بالاتری ارتقاء دهیم.»
وی در تشریح مرکز جدید تماس امور مشتریان افزود: «فضای جدید و مناسب برای مرکز تماس در نظر گرفته شده و در حال آماده‌سازی است. این مکان مدرن و استاندارد، امکاناتی فراهم خواهد کرد تا کارکنان مرکز در محیطی مناسب‌تر و کارآمدتر به مشتریان خدمات ارائه دهند. این تغییرات باعث بهبود بهره‌وری و افزایش رضایت کارکنان و مشتریان خواهد شد.»
مدیرعامل شرکت ملی پست همچنین به توسعه و به‌روزرسانی نرم‌افزار مرکز تماس اشاره کرد و گفت: «در طرح توسعه ارتباطات با مشتریان، ارتقاء نرم‌افزاری مرکز تماس یکی دیگر از برنامه‌هاست که این موضوع، نه تنها سرعت پاسخگویی و دقت خدمات را افزایش می‌دهد، بلکه امکان مدیریت بهتر درخواست‌ها و پیگیری‌های مشتریان را نیز فراهم می‌آورد.»
احمدی با تاکید بر اینکه به‌روزرسانی‌ها سامانه با هدف بهینه‌سازی فرآیندها و کاهش مشکلات موجود در دست اقدام است، افزود: «یکی دیگر از محورهای این برنامه، بکارگیری نیروهای با لهجه‌های محلی در مناطق مختلف کشور است.»
مدیرعامل شرکت ملی پست در این خصوص توضیح داد: «هدف ما این است که مشتریان بتوانند با همکارانی که به زبان و لهجه‌های بومی آشنا هستند، ارتباط برقرار کنند تا احساس نزدیکی بیشتری داشته باشند. این رویکرد باعث افزایش رضایت مشتریان و بهبود تجربه ارتباطی آنان خواهد شد.»

معاون وزیر ارتباطات تاکید کرد: «شرکت ملی پست با توسعه کمی و کیفی مرکز تماس امور مشتریان در تلاش است تا سطح خدمات‌ غیرحضوری را بهبود بخشیده و ارتباط موثرتری با مشتریان خود برقرار کند.»

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/lwBuU8