دکتر محمد مهدی ناصحی مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران در پیامی به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی گفت: روابط عمومی نقش کلیدی و راهگشا در موفقیت سازمانها، کسب وکارها و همچنین ارتباطات درون و برون سازمانی ایفا میکند.
به گزارش فراسو، متن پیام مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
۲۷ اردیبهشت روز جهانی ارتباطات تداعی کننده اهمیت و نقش روز افزون این علم به عنوان بخشی از دانش بشری است که با به خدمت گرفتن انواع ابزار ها، رسانه ها و هنرها به قلب تپنده مجموعه های مختلف تبدیل شده و امروز دیگر تصور فعالیت هیچ نهاد و سازمانی در جهان بدون تلاش روابط عمومی ها در برقراری صحیح ارتباطات درون و برون سازمانی و شکل دهی به افکار عمومی بیش از پیش دور از ذهن می نماید.
امروزه پیشبرد اهداف و برنامه های یک سازمان با تقویت انگیزه های جمعی، آگاهی عمومی و اعتماد مردمی امکان پذیر است و روابط عمومی به عنوان اصلیترین حلقه ارتباط بین مدیران، کارکنان و جامعه، مسئولیتی خطیر در فرآیند تصمیمگیری مدیران و شناخت افکار عمومی به عهده دارد.
در حال حاضر توجه به امر اطلاع رسانی سازمانی جزء با پیگیری های روابط عمومی و فعالان این عرصه امکان پذیر نیست، خوشبختانه سازمان بیمه سلامت ایران طی سالیان گذشته با استفاده از روابط عمومی فعال، پویا و کارآمد توانسته در ارتباطات با رسانه ها و سازمان های هم راستا و موازی با موفقیت به وظایف خود عمل کند، بدون تردید اگر روابط عمومی دریک سازمان و نهاد به نقش اصلی خود به خوبی عمل نکند، اقدامات، فعالیت ها و خدمت رسانی به مردم به خوبی اطلاع رسانی نشده و این حلقه مفقوده ای در امر آگاهی سازی افکار عمومی است؛ لذا ضرورت توجه مدیران و تصمیم گیران به حوزه روابط عمومی و ارتباطات و ارتقاء جایگاه این بخش برهیچ فردی پوشیده نیست.
اینجانب این روز را مجدد به تمامی فعالان روابط عمومی، ارتباطات و رسانه که با همکاری، همیاری و سختکوشی در تعالی اهداف سازمانی نقش داشته تبریک عرض نموده و از درگاه ایزد منان سلامتی، توفیق و پیروزی روز افزون آنها را مسئلت می نمایم.
دکتر محمد مهدی ناصحی
مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران