به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی بیمه سامان، عبدالرسول عطایی در همایش تفریحی آموزشی شبکه فروش که با حضور بیش از ۷۰۰ نفر در نوشهر برگزار شد، با اشاره به ضریب نفوذ ۲.۲ درصدی بیمه در ایران در مقایسه با ۷ درصد جهانی، اظهار داشت:
سهم بیمههای زندگی در کشور ما حدود ۱۴ درصد است، در حالی که این رقم به طور میانگین در جهان حدود ۵۰ درصد است.
وی افزود: بر اساس آخرین آمار، سهم بیمههای زندگی در سبد فروش بیمه سامان به ۴۵ درصد رسیده و هدف ما افزایش این سهم به ۶۰ درصد است. با توجه به انگیزه و انرژی موجود در شبکه فروش، اطمینان داریم این هدف به زودی محقق خواهد شد.
عطایی همچنین به برنامهریزی برای ارتقای جایگاه بیمه سامان به رتبه ششم در میان شرکتهای بیمه و کسب سهم ۶ درصدی از بازار بیمه کشور اشاره کرد و افزود: هدف ما دستیابی به رتبه اول در بیمههای زندگی است.
وی رمز موفقیت و پیشرفت بیمه سامان را در کارآمدی، نوآوری در ارائه خدمات و محصولات، و توسعه فعالیتهای برونمرزی مبتنی بر زیرساختهای دیجیتال دانست و تصریح کرد: شبکه فروش بیمه سامان که شامل مدیران و سرپرستان فروش است، از حمایت کامل شرکت برخوردار است، زیرا پیشرفت شرکت وابسته به این شبکه است.
معاون اجرایی بیمه سامان همچنین از رونمایی محصول جدید این شرکت با نام «بیمه سالمندی» خبر داد که به زودی از طریق شبکه فروش عرضه خواهد شد و تأکید کرد: بیمه سامان در حوزه خردهفروشی پیشرو است و برخی محصولات آن مانند بیمه مسافرتی، بیمه موبایل، بیمه درمان خانواده و بیمه عمر، ویژگیهای منحصربهفردی دارند.