امروز یکشنبه، ۸ مهر ۱۴۰۳

بیش از نیمی از جمعیت کشور تحت پوشش بیمه سلامت هستند

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بیمه سلامت ایران گفت: بیش از نیمی از مردم کشور تحت پوشش بیمه سلامت هستند.

به گزارش فراسو به نقل از سازمان بیمه سلامت ایران، دکتر حسین رنجبران در آیین افتتاح ساختمان های جدید ادارات بیمه سلامت شهرستان های تفرش، محلات و شازند گفت: استان مرکزی زادگاه امام راحل حضرت امام خمینی(ره) و بنیانگذار جمهوری اسلامی و مهد فرهیختگان بزرگی همانند پرفسور حسابی و دیگر بزرگان است.

وی عنوان کرد: امید است جهت خدمت رسانی مطلوب تر به مردم عزیزمان بک لحظه زمان را از دست ندهیم و لیاقت داشته باشیم تا هر چه بیشتر نوکری مردم را در امر سلامت به منصه ظهور برسانیم و کاری کنیم تا این حرکت جهادی و انقلابی استمرار داشته باشد و یک لحظه از ماموریت های متعالی سازمانی غفلت نکنیم.
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بیمه سلامت ایران اضافه کرد: املاک ملکی بیمه سلامت در استان مرکزی در گذشته ۲۵ درصد بود اما با احتساب چهار پروژه‌ای که در شهرستان تفرش و محلات و شازند و خمین که اخیرا به بهره‌برداری رسید، املاک ملکی این بیمه سلامت در استان مرکزی به ۷۵ درصد افزایش یافت.

رنجبران بیان کرد: باید تلاش نماییم ساختمان بیمه سلامت شهرستان های آشتیان و دلیجان نیز به ساختمان ملکی تغییر پیدا کند تا در فضایی مناسب خدمات به مردم عزیز منطقه ارایه شود.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/eLiTVT