امروز شنبه، ۱۴ مهر ۱۴۰۳

تحولات کلیدی در برنامه های عملی منجر به رشد اقتصادی می شود

محمدتقی صالح ابوالقاسمی مدیرعامل شرکت تجارت گستران خوارزمی با اشاره به برنامه های عملی در راستای تحولات کلیدی و بهبود وضعیت اقتصادی کشور گفت: بهبود وضعیت اقتصادی و معیشت مردم، مستلزم تقویت تولید رقابت‌پذیر و توجه به صادرات و واردات است.
به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی شرکت تجارت گستران خوارزمی، محمدتقی صالح ابوالقاسمی در این باره بیان داشت: اقتصاد ایران به صورت بالقوه، ظرفیت تولیدی بسیار زیادی در بازه زمانی میان‌مدت دارد و بالفعل کردن این ظرفیت عظیم بدون شک، به معنای بهبود معیشت و ارتقای رضایت‌مندی مردم می باشد.
وی ضمن تاکید بر حمایت از کارآفرینان و نقش آن در افزایش تولید داخلی اظهارداشت: افزایش تولید داخلی از طریق سرمایه گذاری در صنایع مختلف و پشتیبانی از کارآفرینی و کسب و کارهای کوچک و متوسط، می تواند به ارتقای اقتصادی کشور کمک کند.
مدیرعامل شرکت تجارت گستران خوارزمی ادامه داد: این اقدام به ایجاد اشتغال، کاهش نرخ بیکاری و افزایش درآمد مردم کمک می کند و ارتباط مستقیمی با رشد و پویایی اقتصادی کشور دارد.
وی با اشاره به اهمیت بالای این اقدامات در ارتقای اقتصادی کشور تصریح کرد: افزایش تولید ناخالص داخلی نه تنها به افزایش تولید و درآمد کشور کمک می کند بلکه باعث ایجاد فرصت های شغلی، کاهش نرخ بیکاری، افزایش تقاضا برای کالای داخلی و کاهش وابستگی به واردات و افزایش صادرات نیز می شود.
محمدتقی صالح ابوالقاسمی با تاکید بر اهمیت و نقش موثر ترویج سرمایه گذاری در اقتصاد کشور بیان داشت: دولت می تواند با ارائه تسهیلات مالی و مالیاتی به تجار و بازرگانان، آنان را به ایجاد فضای تولید ناخالص داخلی و گسترش کسب و کارهای اقتصادی تشویق کند، این امر به طور مستقیم به رشد اقتصادی و کاهش نرخ بیکاری در کشور منجر می شود.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/bQjail