امروز شنبه، ۷ مهر ۱۴۰۳

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد: زندگی مردم بدون بیمه نمی‌چرخد

رئیس شعبه یاسوج بیمه دانا در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، خواستار نهادینه شدن فعالیت‌های صنعت بیمه و استفاده بیشتر از ظرفیت‌های این نهاد مالی و بازرگانی در سطح استان شد.

به گزارش فراسو به نقل از روابط‌عمومی بیمه دانا، در دیدار سیدمهدی صادقی رئیس شعبه یاسوج این شرکت با آیت‌الله سیدنصیرحسینی امام جمعه شهر یاسوج، مهمترین اقدامات، عملکرد و برنامه‌های صنعت بیمه و ضرورت بهره‌مندی بیشتر از ظرفیت‌های این نهاد مالی، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در این دیدار نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مبلغی که برای بیمه هزینه می‌شود مبلغ ناچیزی است زیرا بیمه می‌تواند در راستای حوادث و خسارت‌های احتمالی، مصونیت لازم را برای بیمه شونده ایجاد کند.
آیت الله سید نصیر حسینی اظهار کرد: امروز زندگی مردم با توجه به خطرات، بدون بیمه نمی‌چرخد.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: درآمدهای مردم پاسخگوی هزینه‌های آنها نیست و بیمه می‌تواند جبران کننده خسارات سیل، زلزله، آتش سوزی و سایر حوادث باشد.
وی ضمن تاکید بر اینکه مردم باید به سمت بیمه بروند، یادآور شد: باید از ظرفیت‌های مختلف به ویژه فضای مجازی برای فرهنگ‌سازی در این زمینه استفاده لازم صورت گیرد.
آیت الله حسینی با اشاره به اینکه علاوه بر بحث درمان، باید بیمه منازل، اسباب و اثاثیه نیز مدنظر قرار گیرد، ادامه داد: اگر فرهنگ‌سازی برای رفتن به سمت بیمه ابتدا از طریق ادارات شکل بگیرد و سپس این موضوع به مردم تعمیم داده شود، کار پسندیده و تاثیرگذارتری است.
امام جمعه یاسوج همچنین افزود: اگر در زلزله سی‌سخت ساختمان‌ها بیمه می‌شدند، می‌توانستیم از ظرفیت بیمه در راستای بازسازی آنها اقدام کنیم.
گفتنی است: در این دیدار «سید مهدی صادقی»، رئیس شعبه یاسوج بیمه دانا ضمن بیان مزیت‌های بیمه، گزارشی از فعالیت‌های بیمه دانا و نیز شعبه یاسوج ارائه کرد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/aDUteV