امروز شنبه، ۱۴ مهر ۱۴۰۳

بازدید قائم مقام مدیرعامل بانک ملی از شعب مستقل فردوسی و سعدی

نصرت اله شهبازی قائم مقام مدیرعامل بانک ملی ایران از دو شعبه مستقل فردوسی و سعدی این بانک بازدید و با همکاران خود در این دو شعبه دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، قائم مقام مدیر عامل این بانک در بازدید از شعبه مستقل فردوسی ضمن دیدار با کارکنان در جلسه ای که با حضور رئیس، معاونان و روسای دوایر شعبه برگزار شد عملکرد این شعبه را مورد بررسی قرار داد و بر رعایت بهداشت اعتباری و تلاش حداکثری در جهت جذب منابع بویژه در ایام باقیمانده تا پایان سال تأکید کرد.در ادامه سرپرست شعبه فردوسی نیز به ارائه گزارش عملکرد ۱۰ ماهه سال جاری پرداخت و گفت : در فرصت باقیمانده از سال تمامی همکاران شعبه با همت مضاعف ، تلاش می کنند تا با مدیریت بهینه دارایی و بدهی  سهم بیشتری از بازار را از آن خود کنند.

بر پایه این گزارش، در پایان جلسه همکاران شعبه نیز به بیان مشکلات،  پیشنهادات و نظرات خود پرداختند و رهنمودهای لازم از سوی نصرت اله شهبازی ارائه شد.

بازدید قائم مقام مدیر عامل بانک ملی ایران از شعبه مستقل سعدی

خبر دیگری به نقل از روابط عمومی بانک ملی حاکی است که قائم مقام مدیرعامل این بانک و مدیر امور شعب تهران و مستقل  همچنین در بازدید از شعبه مستقل سعدی بر لزوم توجه و رعایت بهداشت اعتباری در روزهای پایانی سال تاکید کردند.

بنابر این گزارش، نصرت اله شهبازی طی بازدید از بخش های مختلف شعبه مستقل سعدی با همکاران خود دیدار و از تلاش های آنها در جهت دستیابی به اهداف و شاخص های تعیین شده بانک قدردانی کرد.

احمد بهکار مرام مدیر امور شعب تهران و مستقل نیز با تاکید بر خدمت رسانی به موقع و ایجاد ارتباط موثر با مشتریان تصریح کرد: خدمت رسانی باید به گونه ای باشد که مردم بتوانند با سرعت و آرامش خاطر از خدمات بهره مند شوند.

همچنین مرادی ریاست شعبه از عملکرد ۱۰ ماهه سال جاری گزارش مبسوطی ارائه و متعهد شد همکاران شعبه مستقل سعدی در فرصت باقی مانده از سال با همت مضاعف در جهت مدیریت بهینه دارایی و بدهی و کسب سهم بیشتر بازار تلاش خواهند کرد.

 

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/ZrjX4E