امروز پنج شنبه، ۱۲ مهر ۱۴۰۳

مدیرشعب بانک مسکن اصفهان خبر داد: تأمین مالی ساخت ۲۳ هزار واحد مسکونی در استان اصفهان

مدیر شعب بانک مسکن استان اصفهان از تأمین مالی ساخت ۲۳ هزار و ۶۹۵ واحد نهضت ملی مسکن به مبلغ بالغ بر ۱۱۲ هزار میلیارد ریال در این استان خبر داد.

به گزارش فراسو به نقل از هیبنا، حسن نوروزی، مدیر شعب بانک مسکن استان اصفهان در مصاحبه ای به آخرین وضعیت آمار عملکرد این استان در طرح نهضت ملی مسکن اشاره کرد و گفت: «رشد مثبت حجم پرداخت انواع تسهیلات بخش مسکن به عنوان تقویت تأمین مالی این بخش، عامل موثر در ایجاد رونق در بخش مسکن و ساختمان و نیز روشن شدن موتور محرکه اقتصاد کشوراست».
وی ادامه داد: در طرح نهضت ملی مسکن از ابتدای فرآیند معرفی به بانک تا به امروز، قرارداد ساخت تعداد ۲۳ هزار و ۶۹۵ واحد نهضت ملی مسکن در قالب دو هزار و ۱۳ پروژه به مبلغ ۱۱۱ هزارمیلیارد و ۷۷۸ میلیون ریال در بانک مسکن استان امضا شده است.
مدیر شعب اصفهان بر به کارگیری تمام توان و ظرفیت بانک مسکن برای پیشبرد طرح نهضت ملی مسکن تأکید کرد و افزود: شعب این استان از آغاز طرح نهضت ملی مسکن تاکنون، مبلغ ۷۲ هزار میلیارد ریال (بر مبنای درصد پیشرفت پروژه)‌ به عنوان سهم الشرکه پرداخت کرده‌اند که از این مبلغ، ۲۷ هزار میلیارد ریال برای ساخت هفت هزار و ۶۸۱ واحد مسکونی خودمالکین و ۴۵ هزار میلیارد ریال برای احداث ۱۵ هزار و ۹۱۴ واحد مسکونی غیرخودمالکین و نهادهای دولتی ذیربط پرداخت شده است.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/ZoOeX8