امروز یکشنبه، ۸ مهر ۱۴۰۳

گام بلند “گروه مالی اعتماد” در مسیر توسعه

محمدحسین فهیمی، رئیس هیئت مدیره گروه مالی اعتماد در حاشیه مراسم رونمایی از سامانه فروش اینترنتی شرکت واسپاری عصر اعتماد در شانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی، در گفت‌وگویی از برنامه‌های این هلدینگ در آینده خبر داد.

به گزارش فراسو به نقل از ارتباطات و رسانه گروه مالی اعتماد؛ پس از افتتاح سامانه فروش اینترنتی لیزینگ اعتماد، محمدحسین فهیمی رئیس هئیت مدیره گروه مالی اعتماد در ابتدا هدف از راه‌اندازی سامانه فروش اینترنتی لیزینگ را توسعه زنجیره ارزش گروه مالی اعتماد دانست و گفت: «در حوزه تسهیلات خرد و لندتک با برند مانیسا فعالیت می‌کنیم با این حال برای توسعه بیشتر و پاسخگویی به نیاز سطح بالاتری از مشتریان در قشرهای متفاوت بحث راه‌اندازی شرکت لیزینگ اعتماد مطرح شد.»

به گفته او، شرکت واسپاری اعتماد به شکل سهامی عام ثبت شده و مجوز گرفته است. ۶۰ درصد از سهام شرکت واسپاری عصر اعتماد متعلق به گروه مالی اعتماد است و ۴۰ درصد از آن نیز طی هفته آینده در فرابورس برای سهامداران خرد عرضه می شود.

فهیمی در ادامه بیان کرد: «یکی از اهداف اولیه این شرکت ارائه خدمات لیزینگ به صورت آنلاین و برخط است که وجه تمایز آن با لیزینگ‌های دیگر به شمار می‌رود. بدین ترتیب مشتریان بدون مراجعه حضوری از خدمات لیزینگ استفاده کنند. امیدواریم این شرکت در ۲ تا ۳ سال آینده و با ۳ همت سرمایه تاثیر مثبتی بر بازار لیزینگ و رشد و توسعه آن داشته باشد.»

شرکت ثروت‌سازان اعتماد نیز در حوزه خدمات بانکی فعالیت می‌کند و به‌زودی سبدگردان اعتماد به این مجموعه افزوده خواهدشد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/XpVDB8