امروز جمعه، ۳۰ شهریور ۱۴۰۳

تماشای فیلمنو بدون خرید اشتراک با سیم‌کارت رایتل

رایتلی‌‌ها، بدون خرید اشتراک از تماشای جدیدترین فیلم‌ها، سریال‌ها و انیمیشن‌های جذاب سکوی «فیلمنو» لذت ببرید.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی رایتل، سومین اپراتور تلفن همراه کشور با هدف هم‌افزایی برای توسعه بازار خدمات محتوایی و دیجیتال کشور و تسهیل دسترسی مشترکین خود به محتوای فرهنگی و هنری، همکاری تازه‌ای را با سکوی نمایش خانگی فیلمنو، آغاز کرده است.

بر این اساس، کاربران رایتلیِ سکوی فیلمنو می‌توانند بدون نیاز به پرداخت هزینه اشتراک برای این سرویس‌، محتوای اشتراکی مورد نظر خود را همچون جدیدترین فیلم‌ها، سریال‌ها و انیمیشن‌های جذاب با نرخ تمام‌بهای اینترنت تماشا کنند.

رایتل با همکاری فیلمنو، اقدام به برگزاری یک کمپین مشترک کرده‌اند. رایتلی‌ها برای شرکت در این قرعه‌کشی با جوایز ۵۰ میلیون تومانی و گوشی ردمی نوت ۱۳ پرو و ۱۰ بسته اینترنت ۲۱۰ گیگابایتی، کافی است اپلیکیشن فیلمنو را دانلود و نصب کرده و حداقل یک گیگابایت اینترنت مصرف کنند.

از ویژگی‌های فیلمنو می‌توان به عدم نیاز به خرید اشتراک، دسترسی به هزاران ساعت محتوای ویدیویی، تماشای آنلاین فیلم‌ها و سریال‌های روز جهان با بهترین کیفیت، رعایت تمامی قوانین و مقررات حاکم بر سرویس‌های اینترنتی- محتوایی کشور، امکان تماشای فیلم‌های خارجی با دوبله یا زیرنویس فارسی، قابلیت دانلود و تنظیم هوشمندانه کیفیت، به اشتراک‌گذاری نظرات با سایر کاربران و ارائه برنامه در نسخه‌های تحت وب و اندروید اشاره کرد.

همچنین رسانه فیلمنو از یک آرشیو قدرتمند فیلم و سریال بهره می‌برد که وجود دسته‌بندی کاربردی و متنوع آن به مخاطب کمک می‌کند به راحتی به سمت فیلم‌ها و سریال‌های سبک‌ مورد علاقه خود برود و از دیدن آن لذت ببرد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/XAhCRl