رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی بیمه ایران، ضمن بازدید از شعبه بعثت، ارائه خدمت بینظیر به مردم با پرداخت درست خسارت بهعنوان یکی از رسالتهای این شرکت را خواستار شد.
به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، دکتر علی جباری در بازدید از شعبه بعثت با مردم و زیاندیدگان گفتوگو کرد و در جریان پرداختها و آخرین اقدامات و عملکرد شعبه قرار گرفت.
مدیر شعبه نیز گزارشی از فرایند پذیرش کارشناسی، پرداخت خسارت اتومبیل، صدور در رشتههای مختلف و پرداخت خسارت سایر رشتهها ارائه کرد.
مدیرعامل شرکت سهامی بیمه ایران ضمن تقدیر از عملکرد مدیر و همکاران شاغل در این شعبه از رضایتمندی مراجعان در برخورد و نحوه پرداخت خسارت شعبه بعثت ابراز خوشحالی کرد و با توجه به اینکه رسالت بیمه ایران بهعنوان بزرگترین بیمه دولتی، ارائه خدمات بینظیر به مردم و جلب رضایت آنهاست؛ تلاش و مشارکت بیشتر همراه با همدلی و استفاده بهینه از ایدههای نو با تفکر نواندیشانه همکاران و نمایندگان در بهبود امور را خواستار شد.
وی با اشاره به اینکه باید هر یک از کارکنان و نمایندگان بیمه ایران از برند و جایگاه این شرکت حفاظت و حراست کنند؛ بر اصلاح فرایند پرداخت خسارت در شعبه و استفاده از تکنولوژیهای روز مانند هوش مصنوعی جهت تسریع و بهبود روند پرداخت خسارت تاکید کرد.
مدیرعامل شرکت سهامی بیمه ایران در پایان ضمن تشکر از دکتر عبدالناصر همتی وزیر امور اقتصادی و دارایی برای حمایت از بیمه ایران با هدف ارائه خدمت به مردم و بازگشت به دوران درخشان عملکردش؛ جلب رضایت مردم، مشتری مداری، صدور پوششهای بیمهای مناسب برای بیمهگزاران و صیانت از مردم و سرمایههای آنها را در مقابل خطرات و ریسکهای مختلف، رسالت شرکت سهامی بیمه ایران برشمرد.
گفتنی است؛ حق بیمه تولیدی شعبه بعثت بیمه ایران در ۹ ماهه ابتدایی سال جاری ۱۰۲ درصد افزایش داشته است.
دکتر جباری: رسالت بیمه ایران، خدمت بینظیر با ارائه پوششهای بیمهای مناسب و پرداخت بهموقع و متمایز از سایر بیمهگران است
لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/WQinaH