امروز یکشنبه، ۱ مهر ۱۴۰۳

پیام تسلیت محمد آقاجانلو به مناسبت حادثه دلخراش انفجار در بلوک C معدن زغال‌سنگ طبس

محمد آقاجانلو سرپرست هیأت عامل ایمیدرو در پیامی ضمن تسلیت واقعه دلخراش انفجار معدن زغال‌سنگ شرکت  معدنجو در طبس به خانواده جانباختگان و جامعه معدنکاران کشور، از بسیج همه امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری این سازماناز دقایق نخست این حادثه به منظور کاهش ابعاد گسترده این رویداد تلخ خبر داد.

به گزارش فراسو، متن کامل این پیام بدین شرح است:

إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

اینجانب واقعه دلخراش انفجار در بلوک C معدن زغال‌سنگ شرکت خصوصی معدنجو در شهرستان طبس را که به کشته و زخمی شدن تعدادی از کارگران عزیز کشورمان منجر شد به خانواده داغدار جانباختگان و جامعه شریف معدنکاران کشور تسلیت عرض می‌کنم.

گرچه این حادثه تلخ در یکی از معادن بخش خصوصی اتفاق افتاد، با این وجود سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران خود را در کنار این عزیزان می‌داند و از دقایق نخست این حادثه همه امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری خود را بسیج کرد تا ابعاد گسترده این رویداد تلخ را کاهش دهد و از همه همکاران مجتمع زغال‌سنگ طبس و دیگر مجتمع‌های نزدیک خواست با تمام توان به منظور تسریع در امدادرسانی به نهادهای شهرستان از هیچ تلاش و کمکی فروگذار نباشند.
این حادثه به یقین باعث تأثر و تألم جامعه شد و امید که با رعایت اصول ایمنی هیچ وقت شاهد چنین حوادث ناگواری در کشور نباشیم.

محمد آقاجانلو
١ / مهرماه / ١۴٠٣

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/UjvkXX