مدیرعامل ایران خودرو بر لزوم ارتقا و سرعتبخشی به فرایندهای طراحی با نگاهی پیشرو و متناسب با سلیقه و نیاز بازار در سالهای آینده تاکید کرد.
به گزارش فراسو به نقل از ایکوپرس،علیمردان عظیمی در بازدید از معاونت تحقیقات، طراحی و تکوین محصول و گفت و گو با کارکنان این مرکز ضمن تاکید بر تمرکز کارشناسان حوزه طراحی در ارایه طرحها و ایدههای بیشتر گفت: این بخش باید پویاترین واحد ایرانخودرو باشد و بتواند فراتر از استراتژیهای ابلاغ شده سازمان عمل کند.
وی از کارشناسان این حوزه خواست نگاهشان آیندهنگر باشد و سلیقه طیفهای مختلف مشتریان آینده را حتما مد نظر قرار دهند.
عظیمی ضمن تاکید بر لزوم طراحیهای بهروز و تعریف کلاس خودرو مطابق با نگاه استراتژیک سازمان و برگرفته از جایگاه محصولات و جامعه هدف، ضرورت ارایه محصولی جدید در بازه زمانه دوساله و در راستای تامین سهم بازار در فضای رقابتی آینده را یادآور شد.
وی با بیان این که محصولی که امروز طراحی میکنیم باید سه سال آینده قابلیت تامین نیاز و سلیقه مشتری آن زمان را داشته باشد، افزود: بنابراین باید ترند محصولات سه سال آتی را از امروز پیشبینی کنیم.
مدیرعامل ایرانخودرو اظهار کرد: برای این منظور ضروری است، ذهن طراحانمان را باز بگذاریم تا بتوانند ایدهها و کانسپتهای خلاقانه را بیشتر از قبل ارایه کنند و سازمان را مجاب به انجام ایدههای نو بر روی پلتفرمهای فعلی کنند. واحد تحقیق و توسعه باید همچون موتور لوکوموتیو بتواند سازمان را با خود همراه کرده و درخصوص دستاوردهای آتی طراحی خاص یک محصول سازمان را متقاعد کند.
مدیرعامل بههمراه مدیران ارشد ایرانخودرو از پروژههای توسعه محصول این شرکت بازدید کردند و در روند آخرین اقدامات انجام شده قرار گرفتند.