امروز جمعه، ۳۰ شهریور ۱۴۰۳

روابط عمومی بیمه “ما” روز خبرنگار را تبریک گفت

روابط عمومی شرکت بیمه ” ما” در پیامی  روز خبرنگار را  به همه پاسداران حریم قلم و خبر علی الخصوص خبرنگاران پرتلاش صنعت بیمه تبریک گفت.

به گزارش فراسو، متن کامل این پیام به شرح زیر است

پایدار شدن حوادث بستگى دارد به این‏که مبلّغان و خبررسانانى امین، صادق و با انگیزه داشته باشند.

مقام معظم رهبری

خبرنگاران به راستی تجسم امانت ، مسئولیت ، تعهد ، دلسوزی و وظیفه اند .خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند ، زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ای ، مرهون تلاش های شبانه روزی آنهاست.

بدون شک هفدهم مردادماه، سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی و روز خبرنگار یادآور مجاهدت ها و رشادت های انسان های بزرگی است که با هدف بینش گرایی و آگاهی سازی، پرچم راستی و حقیقت را بردوش می کشیدند. هفدهم مرداد روز پاسداشت تلاش بی‌وقفه انسان‌های آگاهی است که با سلاح قلم در سرزمین آگاهی قدم می‌زنند،کسانی که تمامی همتشان ارتقای اطلاعات در جوامع بوده و نمی‌گذارند جامعه در بی‌خبری مانده، با رشد آگاهی مردم، باعث تسریع حرکت قافله انسانی به سوی قله‌های پایداری و استقامت در نتیجه پیشرفت و سعادت می‌شوند.

هفدهم مرداد ماه روز خبرنگار را به همه پاسداران حریم قلم و خبر علی الخصوص خبرنگاران پرتلاش صنعت بیمه تبریک و تهنیت عرض نموده و سلام و درود خویش را به پیشگاه همه رسالت پیشگان آگاهی و روشنگری, شهیدان عرصه خبر به ویژه خبرنگار شهید؛ محمود صارمی عرضه می داریم .

 

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/I4KUsw