امروز یکشنبه، ۸ مهر ۱۴۰۳

اولویت بیمه سلامت دستیابی به اهداف کلان با همت و تلاش نیروهای کارشناسی

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بیمه سلامت ایران گفت: اولویت بیمه سلامت دستیابی به اهداف کلان با همت و تلاش نیروهای کارشناسی است.

به گزارش فراسو به نقل از سازمان بیمه سلامت ایران، حسین رنجبران در مراسم افتتاح ساختمان اداری بیمه سلامت مهدیشهر استان سمنان، با اشاره به اینکه سازمان بیمه سلامت ایران در ۳ سال متوالی توانست رتبه اول را در جشنواره شهید رجایی کسب کند گفت: تلاش ، همت و نگاه کارشناسی کارکنان و مدیران سازمان باعث کسب این افتخار بزرگ شده است.
وی تصریح کرد: سازمان بیمه سلامت دارای اهداف کلان و بلند مدت می باشد و دستیابی به این اهداف از اولویت های اصلی سازمان بوده که با داشتن همکاران خدوم و آرامش موجود در بدنه سازمان باعث شده که این سازمان خوش بدرخشد و از آن به نیکی یاد شود.
رنجبران اظهار داشت: در حال توزیع منابع با ایجاد ساختمان شهرستان میامی هستیم که اتفاقات مناسبی برای استان خواهد افتاد.
وی افزود: حفظ و نگهداشت ساختمان باید در دستور کار ما باشد، چون از اموال بیت المال بوده و باید به بهترین وجه ممکن نگهداری شود.
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بیمه سلامت ایران، در خصوص مسائل رفاهی کارکنان سازمان گفت: با توجه به تورمی که در کشور با آن مواجه می باشیم، تمام تلاش مدیران سازمان این است تا جایی که قوانین و مقررات اجازه می دهد در قالب رفاهی به همکاران کمک شود.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/HWVyvq