امروز یکشنبه، ۸ مهر ۱۴۰۳

انعقاد ۲ تفاهم‌نامه با شرکت صاایران و بیمارستان پیوند اعضاء ابوعلی سینا

دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» در سفر یک‌روزه به استان فارس ضمن انعقاد ۲ تفاهم‌نامه با شرکت صاایران و بیمارستان پیوند اعضاء ابوعلی سینا، در مراسم افتتاح شعبه مرکزی استان فارس، حضور یافت.

به گزارش فراسو به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه، دکتر« سید سعید شمسی‌ نژاد» مدیرعامل بانک قرضالحسنه مهر ایران و هیأت همراه در سفر به استان فارس ضمن افتتاح شعبه بانک در استان فارس، تفاهم‌نامه‌هایی با شرکت صاایران و بیمارستان پیوند اعضاء ابوعلی سینا به امضا رساند.

در این سفر یک روزه، مدیرعامل بانک با مدیران ارشد شرکت صاایران دیدار و گفت‌وگو کرد. در این دیدار، دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» بر استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شرکت صاایران در ارائه خدمات در حوزه بانکی تأکید کرد و افزود: این بانک اهتمام ویژه در زمینه تحقق شعار سال و حمایت از فعالان حوزه دانش بنیان دارد.

وی از گستردگی شعب و باجه‌های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در سراسر کشور خبر داد و افزود: امروزه با بیش از ۵۰۰ شعبه و ۴۰ باجه دارای سطح گستردگی مناسبی در پهنه کشور هستیم.

وی تراکنش‌های کارتی بانک در شبکه شاپرک را در رتبه چهارم شبکه بانکی اعلام کرد و ادامه داد: ۶۵۰هزار دستگاه‌ کارتخوان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در سراسر کشور فعال است و تا پایان سال این میزان به یک میلیون دستگاه خواهد رسید که دستاورد آن برای ذی‌نفعان، پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه است.

انعقاد تفاهم‌نامه با بیمارستان پیوند اعضاء ابوعلی سینا شیراز

یکی دیگر از برنامه‌های مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در این سفر یک روزه دیدار و گفت‌وگو با رئیس بیمارستان پیوند اعضا ابوعلی سینا بود.

در این دیدار، راه‌اندازی باجه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در بیمارستان پیوند اعضاء در دستور کار قرار گرفت و توافق‌های اولیه حاصل شد.

شمسی‌نژاد در این بازدید بر اتخاذ سیاست‌های حمایتی بانک تأکید کرد و افزود: حمایت از اقشار مختلف جامعه و کمک به حل مشکلات اقتصادی مردم در پرتو بانکداری اسلامی از مهمترین اهداف بانک قرض‌الحسنه مهر ایران است.

همگام با اقشار جامعه در راستای تأمین مسکن مردم

یکی دیگر از برنامه‌های مدیرعامل، بازدید از پروژه ۲۷۷ واحدی تعاونی مسکن فرهنگیان مرودشت بود.

در این بازدید مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهرایران ضمن اعلام پرداخت ۱۴۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه برای اجرای پروژه ۲۷۷ واحدی تعاونی مسکن فرهنگیان مرودشت گفت: امیدواریم اختصاص وام‌های قرض‌الحسنه گام مؤثری در راستای خانه‌دار شدن اقشار مختلف جامعه باشد.

بازطراحی شعبه مرکزی بانک در استان فارس

آیین افتتاح و بهره‌برداری از شعبه مرکزی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان فارس که بازطراحی و بهسازی‌شده برگزار شد.

شمسی‌نژاد گفت: مزایای «بازطراحی هویت بصری» در عملکرد شعب مشهود است و در سال جاری پیش‌بینی‌های لازم برای «بازطراحی هویت بصری» ۱۲۰ شعبه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران اندیشیده شده است.

وی اظهار داشت: هدف‌گذاری نخستین بانک قرض‌الحسنه کشور در راستای پوشش ۵۰ میلیون نفری از جمعیت کشور تعیین شده و طی سال‌های اخیر شمار مشتریان بانک با افزایش چشمگیری مواجه شده؛ به طوری که حجم مشتریان بانک از ۱۰ میلیون به بیش از ۱۸ میلیون مشتری ارتقاء یافته و این در حالی است که حجم منابع نیز با جهشی چشمگیر از ۷۰ همت به ۳۷۰ همت رسیده است.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/Gsj0YJ