امروز چهارشنبه، ۷ آذر ۱۴۰۳

در اختیار داشتن جریان هدایت اذهان عمومی مشروط به بهره مندی از روابط عمومی کارآمد است

فراسوخبر/ کارکنان و مدیران روابط عمومی‌ها در صنعت بیمه طی سال ها و دهه‌های گذشته همیشه نقش موثری در سازمان خود برعهده داشته و ویترین مجموعه کاری خود بوده‌اند. با توجه به اینکه تحولات نظری و تکنولوژیک ارتباطی به سرعت در حال وقوع است، روابط عمومی‌ها به عنوان پیشانی سازمان ها و شرکت ها ناگزیر به حرکت سریع هستند تا از قافله پیشرفت جا نمانند.

آینده روابط عمومی‌های صنعت بیمه با میزان روز آمدی و بهره‌مندی از آخرین تکنولوژی‌های این حوزه گره خورده است. به نظرمی رسد طی سال های آینده نه تنها روابط عمومی ها دچار افول و ضعف نخواهند شد، بلکه به کمک ابزارهای جدید از جمله هوش مصنوعی اتفاقات بزرگی را برای صنعت بیمه رقم خواهند زد.

روابط عمومی‌های صنعت بیمه برای انجام وظایف خود به بهترین شکل ممکن نیازمند توجه و حمایت در زمینه‌های مختلف هستند. مهم ترین نیازهای روابط عمومی‌ ها درشرایط حاضر داشتن برنامه استراتژیک و برنامه عملیاتی مدون، مجهز شدن به وسایل و تجهیزات پیشرفته و مناسب، بودجه کافی برای حضور قدرتمند در فضای رسانه‌ای، تبلیغاتی و در اختیار داشتن نیروهای جوان، تحصیلکرده و متخصص است. نقش و اهمیت افکارعمومی درموفقیت ورشد شرکت‌ها برهیچ کسی پوشیده نیست به همین خاطر در اختیار داشتن جریان هدایت اذهان عمومی در داخل شرکت‌ها و بیرون از آن که همه ذینفعان سازمان‌ها را شامل می‌شود، مشروط به داشتن روابط عمومی کارآمد است. امید است با کمک همه بخش‌ها بتوانیم درسال های آینده به بهترین شکل ممکن از یک سو آرامش را درشرکت‌های بیمه شاهد باشیم وازطرف دیگربا قدرت جایگاه صنعت بیمه را دربین مردم به بالاترین نقطه مطلوب برسانیم.

ابوالفضل شهابی -مدیر روابط عمومی شرکت بیمه کوثر

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/GYR0SC